niedziela, 3 listopada 2013

Ślimaki wyszły na spacer

Ten mani powstał jedynie dlatego, że pewnego pięknego dnia postanowiłam pojechać ciapągiem do Wrocławia na zakupy. Ciapąg ma tą cechę, że nie dojeżdża pod centra handlowe i zmusza ludzi do spaceru. Spacer to dobra rzecz, bo nie tylko polepsza kondycję, ale jeszcze gwarantuje ciekawe widoki. No i na spacerze ze stacji PKP do Magnolii zobaczyłam to:


Od razu zapaliła mi się lakierowa lampka (jak u Pomysłowego Dobromira, tyle że zamiast żarówki jest butelka lakieru ;P). No przecież to fajnie będzie wyglądać na paznokciach ;>
Nie bardzo miałam czas na kombinowanie z kolorami, ale zmontowałam ślimakowe mani. Zaczęłam od jednej grubszej warstwy Etude House - Petit Darling Nails HD Beam - WH702 Star Pearl Gray. No dobra, zaczęłam od bazy, ale dla mnie to tak oczywiste, że przeważnie zapominam o tym napisać ;p Na wyschnięty Star Pearl Gray przy pomocy grubej gąbki kąpielowej nałożyłam ciapki Etude House - Petit Darling Nails HD Beam - WH703 Modern Gray, China Glaze - Anchors Away - Pelican Gray i Diadem 28 Biała kreda. Żeby wyrównać powierzchnię twórczą nałożyłam warstwę Sally Hansen Insta-Dri. Później w ruch poszły farbki, którymi wymalowałam ścieżki i ślimako-podobne stwory. Farbki utrwaliłam topem Sally Hansen.









 Wszystkie zdjęcia w sztucznym świetle


53 komentarze:

  1. o rzesz w mordkę! wyszło świetnie! A to tło- bomba- jak kawałek betonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem się zastanawiam skąd ty bierzesz te pomysły ;D Ślimak wyszedł jak żywy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny maluszek :) pięknie to wszystko odwzorowałaś na swoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super.. Widziałam kiedyś podobny mani ale z pszczółką.. :D
    Muszę kiedyś też coś podobnego zmalować, bo motyw jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że jestem taka oryginalna XD

      Usuń
  5. Holymotherofgod! Niezła jesteś - wariatko! :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie mogę :) Świetny pomysł na mani :D Idealnie wykonanie - jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super, muszę w końcu kupić porządne pędzle do farbek a nie takie badziewiaki z Chin używam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za genialny pomysł! Co za wykonanie! Podwędzę Ci go odrobinkę i wykorzystam te kreseczki w którymś z moich mani jeśli pozwolisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, super zdjęcie :D Świetny pomysł! Nie wpadłabym na coś takiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A tak z innej beczki - wygonie Ci się nosi pierścionki na kciukach? Bo dla mnie to jak założenie sobie kajdanek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygodnie ;p tak samo jak na wszystkich innych palcach kompletnie nie zwracam uwagi ;p

      Usuń
  11. jak tylko zobaczyłam zdjęcie na isnt, to zaczęłam się zastanawiać: jak ten ślimak tak mógł skakać? czemu te ślady takie przerwane?

    SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajny pomysł! ślimaki bardzo lubię. kiedyś hodowałam wodne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam mała hodowałam winniczka, ale skubany uciekł ;)

      Usuń
  13. Ojej, to jeszcze ktoś oprócz mnie jeździ ciapągiem? >wzruszenie<

    Ślimak to aż trójwymiarowo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no właśnie, jak on tę przerywaną linię zrobił :D

    świetna inspiracja i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zginał stópkę, rozkładał stópkę, zginał stópkę, rozkładał stópkę, ...

      Usuń
  15. a co on, ten ślimak? pijany czy jaki?? XD te puste kreski to chyba odpoczynki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo on ślimak krawcowa i tak fastryguje ;p

      Usuń
    2. jak dla mnie to zwyczajnie pochlał ^^ widać jak nic, że drogi do domu szuka XD

      Usuń
  16. Boskie Pomysłowy Dobromirze! ;D Ciapągi mają dobry wpływ na... inspiracje ^^?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciapągi mają wpływ na różne rzeczy ;)

      Usuń
  17. Ślimak jest obłędny! Zresztą jak sam pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. paznokcie wyglądają lepiej niż zdjęcie! jestem pod ogromnym wrażeniem całości!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, pięknie to wyszło :) Normalnie jakby na paznokcie zdjęcie nakleić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mani genialne:):)!! pomysł świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ha, ha, to taki manicure z przymrużeniem oka. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktura tła "jak żywa". Kurczę, ja to inspiracji muszę szukać w internecie godzinami, a Ty je znajdujesz na ulicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko leży na ulicy: pieniądze, inspiracje, śmieci,..., tony śmieci O.o

      Usuń
  23. no rozwaliłaś mi system betonem i ślimakiem :P
    na takie cuda bym nie wpadła a mani po prostu awesome ! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Czyli mówisz, że podstawą był lakier Etude House - Petit Darling SNails HD Beam? :) Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hahaha uśmiałam się! :) Świetnie Ci to wyszło i całkiem zabawnie to wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. rozwaliłaś mnie na łopatki tymi ślimakami :) są cudowne, a ja ślimaki uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.