sobota, 2 listopada 2013

Splatter Green

Od razu mówię, że nie zrobiłam notatek i będę zmyślać ;p
Claire's - Splatter Effect - Splatter Green to chyba mój najlepszy zakup lakierowy ostatnich tygodni. No może nie najlepszy, ale jest wysoko w czołówce. Ten lakier to jeden wielki misz masz. W neonowej żelkowej zieleni pływa dużo czarnych śmieci (różnej wielkości sześciokąty i paski) oraz trochę białych śmieci (różnej wielkości sześciokąty). Przez to, że baza jest dosyć transparentna postanowiłam nałożyć ją na coś białego, licząc że podbije to neonowatość bazy (niech żyje słowotwórstwo ;P). Zabijcie mnie, ale nie wiem który biały lakier robi tu za bazę, ale w sumie co za różnica ;) Gorzej,  że nie pamiętam ile warstw Splatter Green nałożyłam. Podejrzewam, że dwie. Podejrzewam również dodanie warstwy Poshe, ale kto wie co ja 14 października robiłam ;p







 Zdjęcia w słońcu 


59 komentarzy:

  1. Jak jajka zniesione przez przepiórkę z Jowisza^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tak wyglądają jej jajka, to ciekawe jak wygląda sama przepiórka ;)

      Usuń
    2. Jest napromieniowana XD

      Usuń
    3. Cudowne porównanie!!! Nie sprawiło jednak, że ten lakier stał się przez to mniej paskudny :P

      Usuń
    4. Nadmieniam, że chodziło mi o przepiórkę z Jowisza - to taka peerelowska marka telewizorów.

      Cudny jest, krytyka się nie zna i koniec, no.

      Usuń
  2. ale czad, chcę! Muszę go koniecznie kupić! Były inne kolory?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był różowy i granatowy, który prawie wzięłam, ale cena mnie zniechęciła. Możliwe, że były jeszcze inne, ale nie pamiętam.

      Usuń
    2. Jeszcze był na bank pomarańczowy, taki też neonik :)

      Usuń
  3. ♥-♥ najpiękniejszy zielony neon jaki kiedykolwiek widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wygląda ten lakier. Zakochałam się w nim normalnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. o matulu! niesamowity! świetny bałagan na paznokciach! bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chodziłam już 5 razy obok tych lakierów z Claire's i podoba mi się każdy odcień tych śmieciów w kolorowych bazach ale... cena mi się już nie podoba . Może się skuszę jeszcze na jeden czy dwa jak będzie promocja 3 za 2 na paznokciowe przyjemności :) U Ciebie wygląda super! Szkoda, że potrzebuje białej bazy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy potrzebuje, nie sprawdzałam ;p

      Usuń
    2. Ale piszesz, że nie pamiętasz któy biały lakier był tu bazą :D Więc zakładam, że potrzebuje białej bazy :D Ale i tak jest cudny ♥

      Usuń
    3. no owszem, ale nie sprawdzałam go solo, po prostu zobaczyłam, że żelek, a żelkowe neony często bardziej dają po oczach na bieli niż solo, więc tak zaaplikowałam ;) możliwe że solo też da się bez problemu nosić, ale pewnie będzie wtedy trochę inaczej wyglądać

      Usuń
  7. świetnie wygląda!! i'm in love ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż dziwnie mi to powiedzieć patrząc na komentarze - nie podoba mi się :P

    OdpowiedzUsuń
  9. jest prześliczny *.*
    chętnie przygarnęłabym, ale nie mam do nich dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem tylko o jednym sklepie Claire's we Wrocławiu ^^"

      Usuń
  10. odważny, iście halloweenowy manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDOWNOŚCI!! :D Rozchorowałam się... Kto wie, czy go sobie nie sprawię ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio wlasnie chcialam go kupic, a na zlośc mialam tylko 2e w gotówce (karty nie akceptowali), a kosztowal 5e i nie mialam czasu zeby poszukac bankomatu :( Ale wiem na przyszlosc gdzie szukac :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny z niego rozweselacz :) zaczaję się na coś z tej serii ale jak troszkę z ceny zejdą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie orientuję w ich promocjach i polityce cenowej ;)

      Usuń
  14. Jest cudowny!!!! Bardzo mi się podoba i prędzej czy później będzie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej! Ale żarówy :P Zdecydowanie poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny! Nie dziwię się, że jest w twojej ścisłej czołówce, u mnie też by był :D

    OdpowiedzUsuń
  17. o boże boże... jakie cudo! jaki on jest piękny *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. też go kupiłam :P ale jeszcze leży i czeka :D ale powiem ,że to też jest jeden z lepszych zakupów z października :D

    OdpowiedzUsuń
  19. czarne śmieci w kształcie odmiennym od heksowego mi się tu nie podobają :P
    za to kolor i reszta śmieci bardzo *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się do pasków przyzwyczaiłam, chociaż nie powiem, żeby to była moja ulubiona ozdoba ;)

      Usuń
  20. Na cóż komu notatki przy takim efekcie! Ja chcę go, chcę go nosić i przytulać, jest niesamowity. Takiej zieleni już dawno nie widziałam, a w połączeniu z tymi zatopionymi w niej drobinkami po prostu odpływam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna zieleń taka żywa :) i zdjęcia bardzo dobrze ją uchwyciły

    OdpowiedzUsuń
  22. Sympatyczny.. Nigdy nie zaglądam do tego sklepu, ale chyba muszę kiedyś przy okazji jednak looknąć :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda mega :) takie coś odrobinę innego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny!! Mi wystarczy bezbarwny top z tymi czarnymi drobinkami, kropeczkami, kreseczkami. Poszukuję takiego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  25. toksyczne jaja dinozaura :D w weekend się za nimi rozejrzę, idealny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.