środa, 20 listopada 2013

Sześciokąty, kreski i kwadraty

Nie wiem jak zagaić, więc od razu przejdę do mani ;p 
Na paznokcie pomalowane wcześniej bazą nałożyłam jedną warstwę China Glaze Skate Night z kolekcji Retro Diva. Następnie przy pomocy kawałka gąbki do makijażu zrobiłam na środku paznokcia minimalny gradient, dzieląc każdy paznokieć na część granatową i bordową. Granatowy lakier to Collistar 44 Blu. Malując w "tradycyjny" sposób wypełniłam granatową połówkę i dołożyłam drugą warstwę połówce bordowej. Poczekałam aż mani trochę podeschnie i nałożyłam warstwę Golden Rose Carnival nr 14. Miałam lekkie problemy z wyłowieniem kwadratów, ale jak widać na załączonych obrazkach dałam radę ;) Żeby wyrównać płytkę nałożyłam warstwę Poshe.






 Zdjęcia w sztucznym świetle 



29 komentarzy:

  1. wooow! ja bym nawet na taki pomysł nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez wątpienia zapadnie mi w pamięć, dzięki tym łojącym oczy sześciokątom, kwadratom i kreskom. Świetna pstrokacizna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzę, że też lubisz łojenie oczu ;>

      Usuń
  3. Na drugim zdjęciu wygląda bardzo trójwymiarowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh a już myślałam po miniaturce, że to duochrom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, nawet nie na miniaturce - dopiero po przeczytaniu zorientowałam się, że to inny trick :)

      Usuń
    2. Widzicie, wcale nie trzeba kasy na duochromy wydawać ;)

      Usuń
  5. Ależ genialne połączenie.. Zwłaszcza na zdjęciach z daleka świetnie to wygląda..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie i przez to zdobienie coraz bardziej podoba mi się żółty GR.

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie :D super wkomponowałaś tutaj Carnival :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah dzisiaj kupiłam tego pięknego Carnivala:D

    OdpowiedzUsuń
  9. super poláczenie :) swietnie to wygláda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow, extra!
    btw przestraszyłam się, bo już z pół godziny nie chciał mi się wczytać Twój blog! :o

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak z innej beczki.. Właśnie testowałam dziś twoją metodę z użyciem magicznego kleju.. Powiem tak.. Genialny pomysł :D Podziałało rewelacyjnie.. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się przydało i zadziałało :D

      Usuń
  12. Genialnie wyglądają pazurki , magicznie wręcz :)obserwujemy i zapraszamy :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety nie dla mnie ten topper, ale inne mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.