poniedziałek, 30 grudnia 2013

Amazeballz!

Sylwester już jutro, więc mam dla Was iście dyskotekowy lakier. Jest to jedyny lakier indie w mojej kolekcji i szczerze mówiąc nie mam pojęcia gdzie go można kupić ;p Tani na pewno nie jest, ale ceny też nie sprawdzałam. Dostałam go od Ali w prezencie i stąd moja totalna niewiedza ;) Grunt, że wiem jak się nazywa - Lacquistry Amazeballz!
Lakier składa się z bezbarwnej bazy i centyliarda złotych drobinek. Maluje się nim nieźle, chociaż bałam się operować przy samych skórkach, żeby mi drobinki pod nie nie powłaziły. Na zdjęciach mani z dwoma warstwami. Na zbliżeniu widać, że między drobinkami są jeszcze wolne miejsca, ale gołym okiem tego nie widać, bo lakier świeci się za przeproszeniem jak psu jajca ;p Lakier można spokojnie nosić bez topu (i tak chyba nosiłam), bo po wyschnięciu nic nie haczy i paznokcie wcale nie są szorstkie. Zmywania nie pamiętam, w każdym razie folii nie używałam, więc tragicznie nie było.









Zdjęcia w naturalnym świetle:






34 komentarze:

  1. Prawdziwe złoto i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny, jednak jestem sroką. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze szkoda że nie wiesz gdzie można go dostac bo byłby idealny do mojej sukienki na studniówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hint: Laquistry ma sklep na etsy, ale na ten lakier trzeba polować, powodzenia.

      Usuń
  4. Cudo! Wygląda jak taka pomarszczona folijka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny, chciałabym taki :>

    OdpowiedzUsuń
  6. CO za błysk, robi wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny! Wygląda jak złotko z czekoladek

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny odcień złota <3 i pazurki wreszcie dłuższe ;) nie pamiętam kiedy ostatnio u ciebie takie widziałam :P szczęśliwego nowego roku dla ciebie i Zuzki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety znowu musiałam skrócić :/ Strasznie mam wysuszone paznokcie i nawet olejowanie nie pomaga przez co ciągle mi się rozdwajają ;_; A tak bym chciała znowu zapuścić ;)
      Wszystkiego najlepszego w nowym roku :D

      Usuń
  9. Wow, ale błysk!
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Iście sylwestrowo-imprezowy lakier.. Cudny.. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm, dziwne.Gdzie mój komentarz, był pierwszy a teraz go nie. Dlaczego go usunęłaś? A może to blogspot nawala? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie usuwałam >_> w spamie też nie wylądowałaś, więc to pewnie blogger :/
      A co pisałaś? ;>

      Usuń
  12. Cudowny wygląda jak potłuczone złoto. Nie można oderwać wzroku, idealny na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentuje się perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Toż to prawie lusterko! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. *.*
    Pilnuj go, bo może zniknąć któregoś razu niespodziewanie !

    OdpowiedzUsuń
  16. ja religii do malowania paznokci nie lubię mieszać, ale:
    o je-zu-sie-ko-cha-nie-ńki... *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! ale piękniś. istne lustereczko prawie ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba przyznać, że jest super, ale duża buteleczka tego lakieru kosztuje około 230 zł...

    OdpowiedzUsuń
  19. robi wrazenie!! strasznie mi sie podoba !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.