niedziela, 29 grudnia 2013

Bomb(k)owo

O tym jak bardzo jestem do tyłu z publikowaniem postów może świadczyć ten mani, który swoją "premierę" na Instagramie miał 3 tygodnie temu ;p Właśnie widzę, że zdjęcia mu robiłam 9 grudnia, czyli 20 dni temu ^^" Ładnie XD Na szczęście okres choinkowy jeszcze się nie skończył, więc przynajmniej mieszczę się w temacie ;) Co prawda nie mam notatek i z pamięcią u mnie coraz gorzej, ale użyłam moich ulubionych lakierów i nie mam problemów z ich zidentyfikowaniem. Bordo w tle to dwie warstwy Orly Smolder z kolekcji Fired Up. Stemple wykonałam lakierem China Glaze 2030 z kolekcji Khrome, używając do tego płytki Bundle Monster BM-H03. Mani utrwaliłam bezbarwnym topem.






Zdjęcia w sztucznym świetle:





34 komentarze:

  1. przepiękne mani :)
    lakier balowy cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Nie mogę się napatrzeć!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny mani. Blog po zmianach nie do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, miałaś na paznokciach cebule :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cebula jest zdrowa, zwłaszcza w okresie gryp i przeziębień ;p

      Usuń
  5. Piękne mani, złoto z bordo zawsze wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. o i przez Chilli widzę teraz cebule :P
      pięknie ;)

      Usuń
    2. No kurde, teraz przez Was i ja je widzę! :D

      Usuń
    3. Uważajcie, bo się Wam jeszcze przyśni ;p

      Usuń
    4. ups, żeby mi teraz nie przylgnęło Nils & CEBULA zamiast Nails & Chilli XD

      Usuń
  7. Cudowne :) Bardzo elegancko wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stempel! Bardzo lubię takie ornamentowe wzory.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdobienie :) bardzo eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) p.s. cieszy mnie ogromnie zmiana zdjęć na większe, lepiej się ogląda :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedtem też można było zdjęcia duże oglądać, wystarczyło kliknąć ;P

      Usuń
    2. Ale się klikać nie chciało ;P :DDDDDDDDD

      Usuń
  11. ...ale cebulowatość w żadnej mierze nie wyklucza atrakcyjności tego zdobienia, super. Bomba! Bąba! [przepraszam, nie mogłam się powstrzymać :D ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trąba ;p [przepraszam, też nie mogłam się powstrzymać :D ]

      Usuń
  12. Bardzo mi sie podoba ten wzorek.. I aż sie prosi o właśnie takie połączenie. Czerwień i złoto.. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam po zrobieniu, że na blogach całkiem sporo mani z takim połączeniem się pojawiało przed świętami :)

      Usuń
  13. cudowne :) Zapraszam do mnie muffinek09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O duże zdjęcia, ale super! Cieszę się z tego bardzo, teraz nie muszę ich specjalnie klikać, żeby wszystko dokladnie obejrzeć :D Zmiany na stronie na plus, super!
    Hihi i też po rzuceniu okiem na komentarze widzę tam cebule xD ale taką świąteczno-bombkową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakich ja mam rozleniwionych obserwatorów ;p
      Ja czasem wolałabym komentarzy nie czytać, bo mnie cudza wyobraźnia zaraża i cuda widzę później XD

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.