poniedziałek, 9 grudnia 2013

Gwiazdkowo

Święta coraz bliżej i oczywiście musiałam się zafiksować na sypaniu brokatów, nakładaniu glitterów i innych blingach. W sumie już dawno doszłam do wniosku, że w świętach lubię nie święta, ale blinganie dokoła ;p
Dzisiaj błyskam przy pomocy Orly Silver Pixel z kolekcji Maga Pixel FX. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Przy piaskach to standard ;) W ramach ozdoby wystąpiły stemple wykonanie lakierem Collistar 44 Blu przy pomocy płytki Pueen44.








 Zdjęcia w sztucznym świetle 


29 komentarzy:

  1. kuszą mnie te piksele od pewnego czasu, ale rozum JESZCZE bierze górę nad sercem... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w kościach czuję, że już niedługo ;p

      Usuń
  2. cudny ten lakier, a zdobienie dodatkowo dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne, bardzo precyzyjne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chce tę swieczke YC <3
    A Mani piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakaś nowa seria zapachów, bo pierwszy raz widzę?

      Usuń
    2. To limitowana seria z zeszłego roku. Zdaje się, że z deserami cała była.

      Usuń
  5. Cudowny, piękny i ta świeczka też niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przecież prawie identyczny piasek ma golden rose:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie, gwiazdki dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten srebrny piasek, trochę mi przypomina najnowszy Lovely Snow Dust - dla mnie są miłą tańszą alternatywą tego Orly :)
    Hatsu, czy nie myślałaś o zamieszczaniu większych zdjęć i poszerzeniu głównej części bloga? Twoje zdjęcia są fantastyczne, doskonałe wręcz, ale za każdym razem jak chcę się przyjżeć jak wygląda lakier/zdobienie, to muszę je otwierać w nowym oknie. to pewnie też zasługa małego ekranu w moim netbooku, ale moim zdaniem Twój blog może zyskać na tej zmianie, a i mi jako Twojej czytelniczce (wiernej i zadowolonej co by nie było) przyjemniej patrzyło się na te śliczności które prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie macałam jeszcze nowych Lovely.
      Większe zdjęcia rozciągną każdego posta niesamowicie, zwłaszcza, że daję ich coraz więcej. Ale pomyślę przy okazji kolejnej zmiany szablonu.

      Usuń
    2. też mi się kojarzy z lovely

      wg mnie zwiększenie zdjęć to super pomysł

      Usuń
  9. Piękne te paznokcie :)

    Wrzucam na tumblr (razem z linkiem):
    http://ladyflower123.tumblr.com/
    Jeśli nie wyrażasz zgody, aby tam było - napisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładny ten Orly.. Zaskoczyłaś mnie, że to piasek.. Byłam pewna że glitter jakiś ;) No ale ja nigdy nie byłam dobra w rozróżniani wykończeń i kolorów heh..
    Dodatek stempelkowy taki subtelny. Fajnie mu pasuje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on jest taki inszy piasek, ja bym raczej powiedziała, że glitter z wykończeniem piaskowym ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.