piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajowe brzuszki

Wigilia. Stół zastawiony, aż się ugina, rodzice śpiewają kolędy, lampki wesoło migają na choince, a dziecko jak to dziecko czeka na prezenty. W końcu dzwonek do drzwi.
- To Święty Mikołaj - radośnie krzyczy mały chłopczyk - Prezenty przyniósł!
Rzuca się do drzwi, otwiera i... do mieszkania rzeczywiście wtoczył się Św. Mikołaj, tylko tak nawalony, że ledwo mógł na nogach ustać. Walnął się na kanapę i powiódł mętnym wzrokiem po biesiadnikach. Chłopczyk jednak nie zrażony tą sytuacją podbiegł do niego, szarpnął go za rękę i powiedział:
- Ja chcę taki duży, czerwony samochód strażacki z syreną.
- Proszszę cieebie kuuurna barcco - odparł Św. Mikołaj.
I podpalił mieszkanie.

Drogie dzieci, uważajcie czego sobie życzycie ;p









Szczegóły techniczne mani:
- jedna warstwa Virtual Vinylmania Street Fashion 67 Lady In Red
- Colour Alike Typografia L (czarny)
- Safari Trendy Colours! 02M (srebrny)
- top.

Edit: Wreszcie sobie przypomniałam gdzie widziałam ten mani - na Pinterest. Nawet trafiłam z niego na stronę pochodzenia, więc jeżeli chcecie zobaczyć mani, który mnie zainspirował zapraszam TUTAJ.

32 komentarze:

  1. Hehe.. Świątecznie się robi na blogach.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tekst posta po prostu miażdży ^_^ bajka świąteczna z morałem :)

    genialne zdjęcia! i to z odgryzioną czekoladą ;)
    Mikołaj musiał dużo ćwiczyć- zgrabny ma ten brzuszek!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, uwielbiam takie mikołajkowe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hłe hłe, ciekawe co by zrobił, gdyby na mnie trafił i usłyszał o mojej lakierowej chciejliście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zalałby Ci całe mieszkanie farbą olejną ;)

      Usuń
  5. hahaha XD poprawiłaś mi humor tym kawałem XD

    czyżby ostatnie zdanie było z jakimś podtekstem?? ^^ to może ja lepiej zamilknę ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Nie wpadłabym na to:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale od czego jest Pinterest ;D

      Usuń
  7. Hihi, ja dzisiaj z okazji Mikołajek też mam podobne mani :P Ślicznie ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała w wolnej chwili obejrzeć ;)

      Usuń
  8. jaki świetny wstęp :D
    nie wspominając o mani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarazem tak prosto ajak oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś paznokciowym potentatem :D
    ...a dokładniej: potentatem rewelacyjnych pomysłów na zdobienie.

    Podoba mi się Twoja, jak zwykle niepowtarzalna, odsłona tego osobnika na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Nie no, temu naprutemu Mikutasowi to bym przylała deską do krojenia. Wkurzyłam się xD

      Usuń
    2. Bez bicia przyznaję się, że pomysł nie był mój ;p

      Usuń
  11. A mi się kojarzy z bucikami elfów - pomocników Mikołaja, takiej czerwone lakierki ze srebrna klamerką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł ;) Prosty i efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great write-up, I am a big believer in commenting on blogs to assist the weblog writers know that they've added something worthwhile to the world huge internet! (supply roblox-cheats.com). Anyway, in my language, there usually are not a lot good supply like this.
    jeux de mario

    OdpowiedzUsuń
  14. dawno tu nie byłam z braku czasu i się troszkę zmieniło albo mam urojenia;p
    Brzuszki piękne, wszędzie tak świątecznie... podoba mi się to bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.