czwartek, 12 grudnia 2013

Nowości w kosmetyczce

... tyle, że kosmetyczka ma rozmiar dwóch helmerów XD
Ostatnio nie mam serca do prowadzenia bloga, co pewnie widać po liczbie postów. Nie wiem co mi jest, ale brak mi motywacji najwyraźniej. Najlepszy dowód, że od wtorku nie mogłam się zebrać, żeby pokazać Wam nowe łupy ;p
A łupów trochę się zebrało. Wszystko prze świetną promocję na alphanailstylist.pl i niesamowite nowości Colour Alike.
Promocja na alphanailstylist.pl jest niesamowita, bo ceny wielu lakierów obniżono o 25%. Wiele lakierów jest również wyprzedawanych po atrakcyjnych cenach. Grzechem byłoby nie skorzystać ;)

 W szeregu zbiórka! ;)

I kolejno wystąp! ;p
 China Glaze Red-y & Willing z kolekcji Autumn Nights

 China Glaze Don't Make Me Wine z Autumn Nights

 China Glaze Put a Bow On It z Happy HoliGlaze 

 China Glaze Goldie But Goodie z Autumn Nights

 China Glaze Hi-Tek z Khrome
(kupiony specjalnie do stemplowania)

 China Glaze Sun Worshiper z Poolside

 China Glaze Kiwi Cool-Ada z Poolside

 China Glaze This Is Tree-Mendous z Happy HoliGlaze

 China Glaze For Audrey z Something Blue

 Kartoniki Colour Alike mnie rozczulają <3

 Musztrowania ciąg dalszy ;p

 Colour Alike 499 Stary browar z PZN

Przy okazji powiem Wam, że brakowało mi nazw na butelkach (dawno temu były), 
więc wystosowałam prośbę na fanpage'u colorowo o wprowadzenie tego z powrotem. 
Właśnie zauważyłam, że Stary browar ma nazwę na naklejce. To lubię :D

Colour Alike 490 Drachetka z PZN

I świeżynki z serii Hola Hola. Gdy je kupowałam nie miały jeszcze nazw, więc naklejki tylko z numerkiem.
  Colour Alike 500 Ja pierniczę!

  Colour Alike 501 Do jasnej choinki!

  Colour Alike 502 Figa z makiem!


Colour Alike 503 O w bombkę!

42 komentarze:

  1. Może po takich zakupach wena powróci! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do malowania weny mi jakoś nie brakuje, to blogowanie mi nie idzie ;p

      Usuń
  2. faken fak no! musiałaś? wszystkie dookoła kuszą jakimiś promocjami, obniżkami i zakupami, a tu w portfelu wiatr hula! ale na Alpha to sobie wejdę... no oko chociaż pocieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby Ksawery czy jak mu tam było zatrzymał się w tym Twoim portfelu? ;>

      Usuń
    2. grudzień zawsze taki... a tu jeszcze tyle pokus: nowe orly, nowe gr galaxy, nowe Lovely... i bozia wie co jeszcze :/

      Usuń
  3. Wszystkie chętnie bym podkradła :)
    A na razie niecierpliwie czekam na zamówione holoski z CA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę bronić lakierów jak wolności! ;)

      Usuń
  4. Zbieram szczękę z podłogi.. CUUUUDNE łupy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. China Glaze Kiwi Cool-Ada z Poolside tego lakieru jestem najbardziej ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne chinki, też sobie kliknę na dniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łaaaał :D wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowności, wszystkie są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleś nabrała! Same cudności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te dwa neonki radzę nakładać na biały lakier bo inaczej potrzeba z 6 warstw :/ też chyba zrobię tam jakieś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam, nie chciało mi się sprawdzać w necie. Myślałam, że będą raczej szły w kierunku upierdliwości flip-flop fantasy z tej samej kolekcji ;)

      Usuń
  11. te nazwy są fantastyczne :) i czekam na swatche
    Ja też mam ost podobnie, nie mogę się wyzbierać z postami jakie już dawno zaplanowałam sobie żeby zrobić a tu jeszcze mi dochodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ciekawe nazwy lakierów ;D
      Ja mam od weekendu zdjęcia obrobione do kilku i jedyne co muszę zrobić, to machnąć parę zdań, ale to ponad moje siły jak widać ^^"

      Usuń
  12. tyle lakierow na raz <3 <3 <3 oszalałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  13. z chinek posiadam 3 (pomarańcz, zielony brokat i niebieski) są cudne :)
    a jutro ja dostanę swoją partię chinek z Euro Fashion, gdzie mają wyprzedaż za 5zł, więc nie mogłam sobie odmówić no i weekendowa darmowa dostawa była :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chinek mam jakieś 120 i na Euro Fashion jak już coś obniżą, to albo mam albo nie chcę, więc nie dla mnie takie zakupy ;) Ale fajnie, że coś dla siebie znalazłaś ;D

      Usuń
  14. Aaa! Nie miałaś jeszcze For Audrey :-)?
    Mnie się wydaje, że CA dodają naklejki z nazwami dopiero po jakimś czasie, dlatego jak się kupuje zbyt szybko po wprowadzeniu to brak nazw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam, bo nie przepadam za miętami i turkusami ;p Ale była w obniżce, a niedawno widziałam piękny mani z for audrey i delikatnym fioletem, więc się skusiłam ;)
      Mnie się wydaje, że przez jakiś czas wcale nie mieli nazw, bo na moją prośbę napisali, że postarają się do tego wrócić, a kilka dziewczyn też się do prośby przyłączyły. Więc tym bardziej mi się podoba, że są nazwy, bo widać, że im na klientach zależy :)

      Usuń
    2. OK, przeoczyłam w takim razie na FB, bo też bym poparła prośbę :-) nazwy muszą być!

      Usuń
  15. omg jakie kolory <3
    jestem strasznie ciekawa czy ten żółty będzie tak samo żółty a paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No no cudeńka :) ChG Don't Make Me Wine mam i jest świetny =)
    Poza tym to kusi mnie połowa kolekcji Happy Holiglaze xD I te nowe holosie od CA. Tylko jakoś funduszów brak na te wszystkie szaleństwa ;) Na pociechę kliknęłam sobie wczoraj ChG Red Satin z zeszłorocznej świątecznej kolekcji (w promocji).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety brak funduszy to chyba największa bolączka wszystkich lakieromaniaczek. Tyle pięknych lakierów, a kasy jak na lekarstwo ;)

      Usuń
  17. piękne łowy! :) a wiesz może ile jeszcze ta promocja potrwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, nie widziałam nigdzie nawet ogłoszenia o niej. Podejrzewam, że do świąt co najmniej, ale możesz do nich napisać z pytaniem :)

      Usuń
  18. wow ile cudeniek :) chcę zobaczyć na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no to wena wrócić teraz musi :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Sun Worshiper jest ekstra, może też go kiedyś kupię :D
    Hehe grudniowe zakupy zrobiłam identycznie jak Ty - Chinki w Alphanailstylist i Colour Alike :D Tylko kolory wybrałam inne, pokrywa nam się tylko For Audrey :P
    Hatsu, pisz więcej postów, są takie super! Masz teraz tyle lakierów których jestem ciekawa, np. wspomniany Sun Worshiper i Figa z Makiem, chętnie pooglądam zdobienia jakie z nich wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chinki mają tyle kolorów, że to i tak nieźle, że coś nam się pokrywa ;)
      Postaram się pisać częściej, niech tylko uporam się z pracą ;)

      Usuń
  21. aż dostałam oczopląsu, tyle śliczności:D pomarańczka i mięta z china glaze mnie zainteresowały najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.