piątek, 13 grudnia 2013

Paznokcie w ogniu

Tym razem muszę zacząć od plucia sobie w brodę. Nie wiem jak to się stało, ale nie mam zbliżeń tego mani. Pojęcia nie mam czy je wrzuciłam do złego folderu, czy wyrzuciłam, czy też może w ogóle zbliżeń nie zrobiłam, ale najzwyczajniej w świecie nie mam i już ;_; A wielka szkoda, bo jestem bardzo dumna z tego mani. 
Do paznokci z płomieniami przymierzałam się kilka razy, ale sposób z robieniem maziajów na mokrych lakierach nie bardzo mi w takim mani wychodzi. Postanowiłam zatem, że zrobię to co potrafię najlepiej, czyli wymaluję je przy pomocy farb akrylowych i pędzelków. Jak wymyśliłam, tak zrobiłam. Nie ma to jak realizacja zamierzonego planu ;) Za tło posłużyłam mi jedna warstwa Colour Alike Typografia L. Wymalowane płomienie utrwaliłam topem.









20 komentarzy:

  1. Jak jak ci zazdroszczę talentu :P Spłonę z zachwytu nad tym mani :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Płomienie wyglądają bardzo realistycznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh, od razu skojarzyły mi się z trylogią Igrzysk Śmierci! :)
    cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!!
    Rzeczywiście szkoda, że nie masz zbliżenia :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko ładnie widać, jest genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie igraj z zapałkami ;) mani świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. woow świetny efekt uzyskałaś! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie martw się, wszystko ładnie widać! Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. paznokcie Ci się palą!! O.O

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tam zbliżenia.. Wszystko co trzeba widać dobrze.. A efekt powala jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, no to rozgrzałaś towarzystwo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. no faktycznie jest cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne mani, zachwycająca precyzja ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, ogień wygląda jak prawdziwy !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.