sobota, 28 grudnia 2013

Porównanie: Orly Miss Conduct vs. O.P.I. DS extravagance


Dzisiaj porównanie na życzenie antiii. Porównanie będzie czysto wizualne, bo ile razy można pisać o własnościach Orly Miss Conduct? ;p Ostatnio pisałam o tym lakierze przy okazji innego porównania, które możecie zobaczyć TUTAJ. O.P.I. DS extravagance ma podobne właściwości, no może odrobinę lepiej kryje po jednej warstwie. Ale i tak oba najlepiej wyglądają przy dwóch warstwach i tego się będę trzymać ;p Więcej nie piszę, miłego oglądania.


Zdjęcia przy zachmurzonym niebie:




Zdjęcia w sztucznym świetle:






34 komentarze:

  1. Oba piękne! Chociaż osobiście wybrałabym Opka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z nich jest wspaniały ale jakoś bardziej podoba mi się OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. duże zdjęcia, zmiany!!!!!!!!!!!!!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Miss Conduct i kocham ten lakier :DDD Ale jeśli OPI wpadnie mi kiedyś przypadkiem w ręcę to na pewno go przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję, że pamiętałaś :)))

    opi nie kupię, choć podoba mi się :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno miałam zrobione, tylko mi się wszystko poprzesuwało w czasie przez przerwę.

      Usuń
  6. Orly chyba fajniejszy, ale OPI też ładny. W sumie lepiej mieć dwa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwestrowe kolorki :) jeden i drugi fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wole opi no i opi kryje mi po 2 a orly lepiej dac 3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie miss conduct po jednej warstwie ma minimalne prześwity tylko na niektórych paznokciach, a po dwóch jest idealnie ;p

      Usuń
  9. Oba ładnie wyglądają.
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba piękne, ale OPI jakoś bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem jednak bardziej orlikowa niż opikowa ^^ ale muszę przyznać, że zamieszałaś mi teraz w głowie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna stawiam na Orly, a do tego do firmy OPI czuję niechęć lekką za głupawe żarty i stosunek do klientów, ale są wśród ich lakierów perełki ;>

      Usuń
  12. Oba śliczne, jednak bardziej do mnie trafia Opi :)

    P.S. W pierwszej chwili myslalam, że mi przeglądarka zwariowała i coś się źle wyswietla.... Duze zdjęcia = lepsze zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. oba są niesamowite :) zakochałam się !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba mi się podobają.. Sama nie wiem który bym wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że nie muszę wybierać ;)

      Usuń
  15. Orly zdecydowanie ładniejszy, chociaż OPI tez ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  16. oba cieszą oko, sama nie wiem który bardziej, świetne zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sama nie wiem, ktory ladniejszy ;) chyba jednak opi ma ladniejszy odcien !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.