czwartek, 26 grudnia 2013

Świątecznie

Trochę będzie dzisiaj wypisywania lakierów, bo do tego mani użyłam ich aż pięć (nie licząc bazy i topu). Może najpierw czerwone paznokcie. Zaczęłam od (chyba) jednej warstwy Colour Alike Typografia K. Jest to piękny czerwony krem, a ja nastawiłam się w tym mani na błyskanie, więc dołożyłam mu warstwę topu z drobinkami, czyli Winmax Light Color Nail Wnamel 146. Przy pomocy gąbki nałożyłam na końce paznokci warstwę China Glaze Ruby Pumps z kolekcji Wizard Of Ooh Ahz oraz odrobinę O.P.I. Gettin' Miss Piggy With It z serii Muppets. Złote paznokcie wydają się przy tym mniej skomplikowane. Dwie warstwy Orly Glitz & Glamour, paski wykonane czarną farbą akrylową i kropki "wysondowane" China Glaze Ruby Pumps. Na końcu wyrównałam wszystko topem. 





24 komentarze:

  1. to brokatowe cieniowanie jest przepiękne! <3
    Wesołej końcówki Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to cieniowanie fajnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  3. zamiast Glitz&Glamour zdecydowałam się na Luxe i teraz żałuję >.<
    poza tym podoba mi się ten czerwony gradient :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no czerwień jest naprawde piękna ... :) żaden inny kolor nie kojarzy mi się tak bardzo ze świetami :) a z tymi drobinkami to już całkowicie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, a już czerwień + złoto, to w ogóle ;)

      Usuń
  5. Ślicznie.. Szkoda tylko, że Święta już prawie za nami...

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie wygląda :D nie ma co do tego wątpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mani na bogato, ale wyszło bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Co powiesz na wspólna obserwacje?
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdobienie, niczego podobnego jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.