sobota, 25 stycznia 2014

Ciapki w ciapki

Nie mam pomysłu jak dzisiaj do Was zagaić, więc przejdę od razu do rzeczy, czyli mani ;p
Na kciuku i palcu serdecznym widać dwie warstwy Orly Intergalactic Space z kolekcji Galaxy FX, przykryte jedną warstwą Poshe. Pozostałe paznokcie pomalowałam dwoma warstwami Colour Alike 491 Kamlot z serii PZN. Dołożyłam na to ciapki Intergalactic Space i czarnej farby akrylowej, a wzór utrwaliłam topem. Całkiem ciekawie wygląda taka zglitterowana panterka, nie sądzicie? ;)









 Zdjęcia przy zachmurzonym niebie 


26 komentarzy:

  1. genialna panterka! :) uwielbiam w każdym wydaniu, ale Twoje jest przegenialne!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wpadłabym na pomysł żeby wykorzystać glitter do panterki. wyglądają nieziemsko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sądzę, że nawet bardzo ciekawie to wygląda :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł :) Baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przypominaja mi te orly pierwsza serie galaxy z gr :D ekstra kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudownie to wygląda *.*
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. możesz nie wiedzieć, jak do nas zagajać, ale zawsze wiesz jak użyć lakieru i sprawić, że potem chcemy go mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  8. o jak ślicznie :D ja bardzo lubie motyw panterki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten motyw! rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne, bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha, uśmiałam się jak się dowiedziałam co się kryje za tytułem
    Genialny pomysł:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny Orlik! Super opcja z brokatową panterką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. panterka super, ale sam orzełek *_* teeeeż

    OdpowiedzUsuń
  14. Orly piękny! No i ta panterka... przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujące połączenie. Niebanalne i przykuwające wzrok. Ta panterka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  16. panterka jest pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wygląda taka panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, zachwycił mnie sweterek pod kolor paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. strasznie mi się podoba takie drapeżne wydanie Orlątka (zachywcam się i wzdycham do tego lakieru). Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna panterka :) Orlątko tez bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne! Przez ten lakier cętki wyglądają jeszcze bardziej drapieżnie i są takie... bardziej 3D :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Że też dopiero teraz do Ciebie trafiłam:) Piękne zdobienia. Niedawno również zakupiłam swój zestaw sond do zdobienia, właśnie ze względu na to, że mam ochotę wykonać panterkę, Twoja wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciapki w ciapki są obłędne :-) O lakierze nie wspominając :-P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.