poniedziałek, 20 stycznia 2014

Fanty z Born Pretty Store

Jakiś czas temu na końcu jednego z postów informowałam Was, że nawiązałam współpracę z Born Pretty Store. Dzisiaj chcę Wam pokazać, co takiego ciekawego będę testować. 
Wybrać mogłam dwa produkty, a że wybór w tym sklepie jest duuuuuuży, to długo nie mogłam się zdecydować ;) W końcu padło się na rzecz, której jeszcze w swoich zbiorach nie mam, a od jakiegoś czasu chciałam mieć oraz produkt, którego mi zdecydowanie nie brakuje (mam tego na pęczki), ale nigdy nie pogardzę nowym egzemplarzem. 

Rzecz, której ostatnio mi zdecydowanie brakowało, to metalowe ćwieki na paznokcie. Postanowiłam wypróbować zestaw 500 sztuk okrągłych ćwieków o średnicach 1,2 mm, 2 mm i 3 mm. Znajdziecie go TUTAJ. Cenę moim zdaniem ma bardzo przystępną, bo kosztuje 3,95$, czyli około 13 zł. 



Mimo, że naklejek wszelkiego rodzaju mam na pęczki, to jednak takich jak te nigdy nie miałam. Są to srebrne naklejki wodne, które zdecydowanie nie zmieszczą się w całości na paznokciach, więc trzeba je wycinać. Może z tego wyjść kilka bardzo ciekawych mani ;> Naklejki znajdziecie TUTAJ. Nie są najtańsze, bo kosztują 4,99$, czyli na nasze prawie 17 zł, ale powinny starczyć na co najmniej dwa mani, a kto wie czy nie na więcej. Jak się dowiem, to Wam napiszę ;)



Przypominam, że przy okazji nawiązania współpracy 
dostałam również kod zniżkowy dla moich czytelników. 
Korzystajcie do woli ;)


Zapomniałam napisać, że przesyłka szła do mnie niecałe 2 tygodnie. Leciała z Singapuru, więc nie jest źle ;>

15 komentarzy:

  1. ładne, też bym taka chciała. :D do mnie niedawno doleciały ich neonowe nity, chcę już wiosnę. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na drugą paczkę współpracową :) pierwsza szła 2 miesiące :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie dzisiaj zrobiłam zamówienie na drugą paczkę od nich :D a dwa dni temu kupiłam sobie parę rzeczy niezależnie od współpracy ;) Pierwsza paczka szła dokładnie miesiąc i mam nadzieję, że z drugą będzie tak samo ;)
    Myślałam nad tymi ćwiekami, ale w końcu wybrałam coś innego, bo bałam się, że te największe z tego zestawu będą zbyt duże ;) Naklejki wyglądają bardzo ładnie - czekam na jakieś mani z ich użyciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwieki z BPS są rewelacyjne :) Mam karuzelę z ćwiekami tylko w rozmiarze 2 mm, ale czekam teraz też dokładnie na tą co pokazujesz, gdzie są trzy różne wielkości :) Takich rzeczy nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ćwieki metalowe również mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie dzisiaj popełniłam swoje pierwsze zamówienie z BPS, wzięłam trochę wodnych naklejek i dwie płytki do stempli. Mam nadzieję, że paka dotrze w miarę szybko.
    Podobają mi się Twoje srebrne naklejki, ciekawa jestem efektu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ocho jakie super masz łupy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też sobie wybrałam ta karuzelę i czekam na nią tydzień temu wysłali więc może za nie całe 2 tyg będzie u mnie. Z KKCenterHk idą paczki w tydzień z Hong Kongu więc może tu też długo czekać nie będę musiała. Bo raz na to co kupiłam to 2 mies czekałam. Czekam na mani :) naklejki są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  9. Ćwieki mają w tym sklepie cudowne :) Mnie okropnie kuszą neonowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to teraz czekamy na mani z użyciem nowych fantów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak szybko nie pokażesz to fanty zabieramy :P

      Usuń
  11. też dostałam paczuszkę, wybrałam sobie też takie dżety, ale pastelowe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.