poniedziałek, 27 stycznia 2014

Golden Rose Galaxy

Dzisiaj miał być post z mani, ale pani listonoszka pomieszała mi szyki. I dobrze zrobiła ;>
Jakiś czas temu dostałam maila z pytaniem czy nie chciałabym przetestować kilku lakierów Golden Rose z nowej serii Galaxy Nail Lacquer. Lakiery GR lubię, co chyba widać na blogu (dzisiaj miał być post z lakierem z serii Carnival XD), a ich glittery to mogłabym na pęczki kupować, więc nawet się nie zastanawiałam i podałam adres. No i dzisiaj dostałam kopertę, w której znalazłam to, co widać na zdjęciach.

Podziwiam osobę, która dała radę wpakować tą torebkę do koperty :D
Zapakowane to wszystko było porządnie, a ja, żeby wyciągnąć torebkę musiałam rozedrzeć kopertę XD
Ja chcę umieć tak pakować ;>

W ramach zabezpieczenia wystąpiły różowe paski papieru.
Dla Zuzinki bomba, zabawka na dobrą godzinę latania, ślizgania się i szarpania ;)

Piątka lakierów i Zuzia, która udaje, że jest grzeczną kotką ;p

 Golden Rose Galaxy 04


 Golden Rose Galaxy 13


 Golden Rose Galaxy 19


 Golden Rose Galaxy 20


 Golden Rose Galaxy 25


Macie jak w banku, że wszystkie pojawią się na blogu i to niebawem. Tylko muszę zdecydować co ma iść na pierwszy ogień. Możecie mi w tym pomóc, jeżeli macie ochotę. Po prawej stronie na górze jest ankieta, w której można głosować, który lakier chcecie zobaczyć jako pierwszy :]

44 komentarze:

  1. Cuda <3 Przepiękną niespodziankę Ci Golden Rose zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba żaden mi się nie podoba ale ja nie lubie brokatowych topów. Lakiery od GR uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, co kto lubi ;) Ja od zawsze twierdzę, że jestem sroką ;p

      Usuń
  3. Ostatni najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna przesyłka, ja już się zakochałam w 19 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cuda.. Mam swój typ. Idę zagłosować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też czekam na lakiery od nich... mam nadzieje że niedługo przyjdą bo czekam juz ponad dwa tygodnie... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to trwało ponad dwa tygodnie, więc spokojnie powinny na dniach dojść :)

      Usuń
  7. Zdecydowanie 20! Reszta tak średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. też dostałam od nich dziś paczkę, ale w mojej jeden lakier nie wytrzymał stresu podróży, a 4 pozostałe to zupełnie nie moje kolory :/ no cóż life is brutal ^^ 4 i 20 chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No loterie przy testowaniu są ;) U mnie trafili całkiem nieźle, pewnie 3/5 bym sama kupiła. Grunt, że dostałaś lakiery, bo mnie kiedyś Vitrual uraczył kolorówką do twarzy XD

      Usuń
    2. hahah, no i gdzie testy tej kolorówki?? :D no fakt, ale w mailu napisali, że prześlą nowe lakiery :) poprzednim razem trafili świetnie, tym razem "kulą w płot" ^^ będę musiała się nagłowić, żeby coś ze swoich sensownego zmalować ^^ nie ma letko :D

      Usuń
    3. Proszę bardzo, testy kolorówki w moim wykonaniu: http://bottle-of-happiness.blogspot.com/2012/04/tego-jeszcze-u-mnie-nie-byo-dwa-pudry-i.html
      XD
      Bycie testerką to ciężka praca, a niektórzy myślą, ze sama przyjemność ;)

      Usuń
  9. 4 i 19 - piękne!
    szkoda, że ja jakoś zawsze na końcu i tak nie używam glitterów.. jakoś nie lubię ciapania się potem ze zmywaniem, nawet na folię... ale u innych podobają mi się mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie zrobiły na mnie większego wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie błyskotki :)
    Ale z tej Zuzi modelka!

    OdpowiedzUsuń
  12. 19 fajna, taka świąteczna:P A najbardziej mi się kicia podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bojkotuję lakiery - chcę posta kociego :P
    No dobra, kłamię- Galaxy mam już wszystkie które chcę, dlatego chyba już nic mnie nie skusi.
    WIĘCEJ ZUZKI! WIĘCEJ ZUZKI! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nr 20 bardzo fajny.
    W ogole ciekawa ta seria - glittery, ale w różnych formach, wykończeniach.

    OdpowiedzUsuń
  15. o ja :D gratuluję! ;) A wg mnie to wszystkie są cudowne! :d

    OdpowiedzUsuń
  16. Oddałam głos na nr 20 i widzę, że chyba pojawi się jako pierwszy, póki co wzbudza największe zainteresowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 20 koniecznie, mi tylko ten się podoba, bo zasadniczo nie przepadam za glitteram ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta pierwsza sztuka najbardziej mi się spodobała, czekam na mani z wykorzystaniem tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawie wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zuzka jak pięknie pozuje :D gwiazda blogosfery

    OdpowiedzUsuń
  21. 04 i 20 wpadły mi w oko :). czekam na posta z ich prezentacją!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna niespodzianka, lakiery są prześliczne, a Zuzia urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 4 i 20 wyglądają najbardziej konkretnie. Do tego uroczy kiciuś w tle :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.