środa, 1 stycznia 2014

Lecę w kulki ;)

No to zaczynamy Nowy Rok na starym blogu ;) ,
Na dobry początek postanowiłam pokazać coś zielonego, czyli Colour Alike Typografia F. Podejrzewam, że na paznokciach mam jedną warstwę, ale głowy nie dam, bo notatek brak, a pamięć już nie ta ;p Na tym tle postanowiłam coś wymalować, padło na kulki udające krople (ewentualnie krople udające kulki). Do malowania użyłam białej i czarnej farby akrylowej oraz płaskiego pędzelka. Mani utrwaliłam topem.






Zdjęcia w naturalnym świetle:




41 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to istne dzieło sztuki! Wyglądają bardzo realistycznie!
    Podziwiam i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te zieleń, też ją mam, a kulki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. F jest przepiękny! kurczę nie umiem go uchwycić na zdjęciach a Tobie wyszło tak ładnie.
    Kulki wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że jak robiłam zdjęcia to na aparacie wyglądał jak inny lakier. Później o tym zapomniałam całkiem, widocznie wyświetlacz aparatu kłamie ;)

      Usuń
  4. ale super! Szkoda, że tak nie umiem :C

    OdpowiedzUsuń
  5. ja myślałam, że to naklejki, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie Ci wyszły te krople, czy tam kulki :D Kolor Typografii bardzo mi się podoba - też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się ten kolor podoba bardzo :)

      Usuń
  7. Wyglądają jak prawdziwe :P

    OdpowiedzUsuń
  8. super kolorek :D a mani te kulki idealnie do tego kolorku pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękdna zieleń i cudo kulkopelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze. Kulko-krople wyglądają tak idealnie jak naklejki. Podziwiam za takie umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega realistyczne! Świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci wyszły te kroplo-kulki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Krople wyszły świetnie, bardzo realistyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. krople wyszły świetnie! i ten zielony nawet nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne krople na pięknym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I znowu byłam pewna, że to naklejki :)
    Masz ręce chirurga, takie precyzyjne znaczy się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak malowałam lewą ręką, to myślałam raczej o rękach alkoholika ;)

      Usuń
  17. Robilam takie kropelki na holusiu niebieskim ;) nawet był tutorial ;) na zielonym wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam tutorial do tego mani u Lucy's Stash.. Strasznie mi się podoba efekt.. Sama jeszcze nie próbowałam, ale kiedyś na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Lucy krople mają inne kształty, też muszę takich spróbować ;>

      Usuń
    2. Taak? To wiesz, ze nie zauważyłam nawet.. Aż zaraz poszukam tego mani i sobie porównam :)

      Usuń
  19. jaki piękny kolor!

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądają jak krople rosy na trawie. genialne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Te krople świetnie Ci wyszły, wyglądają jak prawdziwe! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nail Art Addict też zmalowała kiedyś takie kropelki, już wtedy byłam w szoku!
    Hatsu, nie ma bata... ten mani aż się prosi o tutek!! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. napisz mi proszę jak zrobiłaś te krople bo są genialne:)ja próbowałam je zrobić ale jednak coś mi w nich brakowało...

    OdpowiedzUsuń
  24. krople sa genialne i cudne !!! moze na niebieskim tle wygladalyby jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.