środa, 22 stycznia 2014

Ornament

Najwyższa pora pokazać jakiś mani ;) 
Dzisiaj mani, który średnio mi pasował na paznokciach, ale teraz na zdjęciach, zwłaszcza tych całych dłoni podoba mi się coraz bardziej. Zielona baza z turkusowymi tonami to dwie warstwy Ados Extra Long Lasting nr 583. Do tego stemple z płytki Pueen44 wykonane przy pomocy China Glaze Metallic Muse z kolekcji Khrome, warstwa topu i mani gotowy. Tym razem jednak postanowiłam dołożyć jeszcze mat od China Glaze i myślę, że dobrze zrobiłam ;)









 Zdjęcia w słońcu 


 I jeszcze wersja bez matu 


29 komentarzy:

  1. lubię ten wzór, ostatnio miałam na paznokciach, kolory faaaajnie dobrałaś, zresztą jak zawsze ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. łooho! a co takie paski zrobiło? Ados czy mat? choć z daleka nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to ados niedobry :) za to płyteczka przyjemna
      w miesiącu lutym muszę zdecydowanie pójść w płytki, na lakiery robię ban ;]

      Usuń
  3. Jak zwykle pięknie :) Coraz bardziej napalam sie na jakieś płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że zmatowienie to był strzał w 10.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny dobór zarówno kolorów jak i motywu.
    Super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie! mat wszystko wyrównał i dał taki fajny...jeszcze bardziej barokowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. metalik i mat, połączenie idealne!
    świetnie dobrałaś kolory i wykończenia do stempelka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdobienie wyglada bardzo ciekawie, ale wybieram blysk. Mam ta chinke i nawet nie wiedzialam ze tak fajnie stempelki z niej wychodza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie Chinki z tej kolekcji świetnie stemplują :>

      Usuń
  9. fantastyczne wzór, wyglądają bardzo profesjonalnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też chcę takie <3 fantastyczny wzorek i te kolorki.. cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie! to połączenie kolorów.... nie pomyślałabym, że może wyjść tak wyraźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Matowe bosko wyglądają :D Jak ja bym chciała w końcu dostać w swoje łapki China Glaze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę kasy, wizyta w sklepie i już są Twoje ;)

      Usuń
  13. W macie wygląda super, świetne połączenie chinek, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudowny jest ten wzorek i sama chciałabym mieć taki na paznokciach...ale póki co muszę doprowadzić je do porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje też usiłuję doprowadzić do porządku, ale nie wyobrażam sobie, żebym w tym czasie paznokci nie ozdabiała ;)

      Usuń
  15. Uwielbiam takie barokowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.