sobota, 4 stycznia 2014

Przedstawiam Wam Zuzię

Zuzinka już się u mnie w mieszkaniu zadomowiła, więc pomyślałam, że najwyższy czas ją Wam pokazać w całej okazałości. Jak to młody kot zajmuje się przeważnie jedzeniem, zabawami i spaniem. W sumie to czasem myślę, że to nie kot, tylko przebrany odkurzacz, bo zmiata wszystko z misek i jeszcze usiłuje się dobrać do ludziowych talerzy O.o Interesuje się wszystkim, zwłaszcza tym, czym nie powinna. Wchodzi w każdy zakamarek i czyści sobą kurze. Dziwne, że jeszcze ma białe części ;) Co tam będę pisać, pooglądajcie ją sobie na zdjęciach ;p

 Zuzia na rękach da się nosić, czasem bardzo chętnie, 
ale jak jej coś nie pasuje, to nie da się utrzymać, tyle ma siły ;)

 "Znowu mnie dorwali"

 "To kiedy idziemy na obiad?"

 Zuzi śni się, że jest nietoperzem.

A ku ku

I powrót to snu o nietoperkach.

 "Dorwę cię!"

 "Ja latam!"

 "No znowu mi majtają tymi paskami przed nosem!"

 "Arrrr... może da się zjeść"

 "Bleeee... chyba jednak nie :("

 Mówiłam, że Zuza często śpi?

 I śpi.

 A jak śpi, to pokazuje urocze różowe łapcie z ciemnymi plamkami.

 I znowu śpi.

 Dalej śpi.

 "Jedzenie?"

 "No i jak ona mnie tu znalazła? Paparazzo jedno!"

 "Może jak zrobię minę idioty, to przestanie za mną latać z aparatem?"

 "Dzisiaj postanowiłam wyglądać godnie...

 ... pięknie ...

 ... i bosssko"

 "To jest teraz mój fotel!"

"Wcale mnie tu nie ma @_@"

60 komentarzy:

  1. Skacze jak mój Tygrysek! Piękne kocisko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka słodziuchna :D
    fantastyczną ma tę łatkę na pyszczku i nosku *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. jest cudna!!! Ale widać, że nie ma to-tamto i niezłe ziółko z niej jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna i z charakterkiem! Cudowny pysiak ma <3 Dobrze, że znalazła się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ona słodziutka! :* Moja oprócz czyszczenia futerkiem, dokazuje jak stara tygrysica. Włazi wszędzie, wywraca kosz na śmieci, kradnie moje gumki do włosów, robi ze mnie drabinę, a co najgorsze, dokucza staremu kocurkowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha ma tak samo wyraźne oczy jak mój Goblin

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska jest <3 a jaka fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej zdjęcia na insta zawsze poprawiają mi humor. Jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka słodziaśna a jaki ma fajny dwukolorowy nochal :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna! uwielbiam koty. ;) moje tez tak pozują;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie "jedzenie?" wymiata! Śliczna kicia... i jakie ma imię ładne ;)
    Beda miały wspólną imprezę imieninowa z moim siersciuchem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. "Jedzenie" mnie rozwaliło :D Przecudne kocię, jeśli wierzyć w kocie 9 żyć to można uznać, że Kajciątko dalej z Tobą jest. Cieszę się że Zuzia się zadomowiła, co kot to kot, bez niego dom jest smutny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest cudna! <3 I jak tu nie kochać kotów?

    OdpowiedzUsuń
  14. To najpiękniejszy post jaki ostatnio czytałam! Wytulaj ode mnie kocinkę, cudna jest! :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Buhahahaha,eheheheheheha ahahahahahaaaaaaa........i znowu usunęła bestia zatwardziała. Prawda w oczy kole, tak? A mogłabyś mi odpowiedzieć czym ci tak się naraziłem? Tylko obiektywnie, bardzo proszę. Rzeczowe argumenty. Odpowiedz sensownie i dam sobie spokój w tym temacie. Inaczej będę gnębił dalej i .....mocniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać, że ciebie gnębili w dzieciństwie, albo nadal gnębią... -.-

      Usuń
  16. kicia jest fantastyczna, urocza i piękna. w ogóle małe kociaki, jak i te duże, wszystkie są wspaniałe i są najpiękniejszymi stworzonkami na Ziemi. jak patrzę na te piękne zdjęcia, to aż się łezka w oku kręci i chciałoby się by moja pysia wróciła tak znikąd...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zuzik sreberko!! Witaj w blogosferze :D :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zuzia! Ty urocza ślicznoto :D <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kotka :) Ma świetną minę na drugim zdjęciu, taka zawadiacką :D A "latającego kota" po prostu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No boska jest i już! Różowe łapcie są taaakie słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaaaaa! Zakochałam się <3 Prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności po prostu - mój kot też lubi sny nietoperka - jejku no minki strzela boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o jeny *.* Zuza jest naprawdę uroczą kotką :D :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się, a jaki ma śmiechowy pyszczek <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Piórka nie są do jedzenia?
    Nie u mnie :D Najlepiej smakują te kolorowe... -.-

    OdpowiedzUsuń
  26. kicia jest boska :) aż mi się zachciało przygarnąć jeszcze jednego kota ale chyba domownicy wystawiliby mnie z nim za drzwi :) Bo trzeci to już za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ ona ma genialnie malowany pyszczek.. Cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka cudowna Zuzia! :) jest absolutnie przepiękna i fantastyczna. Sama posiadam dwie kotki, więc wiem ile czeka Cię radości i nerwów. Hoho, pewnie da Ci popalić, ale nie sądzę byś mogła się na nią długo gniewać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna :) Jaka słodka mordka.
    Twój nowy kot zostanie batmanem, mówię Ci, już lata :d

    OdpowiedzUsuń
  30. O jeny jaka ona jest śliczna, słodka i urocza <3 cudny kotek, fajne ma umaszczenie :)
    hehe a moje kocurki tylko leżą i jedzą. szczytem wysiłku jest przewracanie się na plecy, żeby drapać po brzuchu i bieganie do miski po smakolyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna! I te poduszeczki łapek <3

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna jest ♥ uwielbiam koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. genialne zdjęcia :) kociaka masz wspaniałego !! zdrówka dla Was !

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak fajowa kicuinia, a i imię ładne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczności! Moja sztuka też ma takie różowe słodkie łapeczki:):)

    OdpowiedzUsuń
  36. słodkości <3
    Zdjęcie "Jedzenie?" - wygrało internet :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna, przytulaśna malucha :-) Zresztą jak każdy kot :-P

    OdpowiedzUsuń
  38. "Jedzenie?" - hahaha, rozkoszną ma minkę na tym zdjęciu :D Słodkie maleństwo <3

    OdpowiedzUsuń
  39. kicia jest świetna. ja niestety kociaka nie mogę miec ;|

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczności, czkamy na kociego posta ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczniucha ! Ma uroczą plamkę na pyszczku :) Moja ma pod pyszczkiem,rudą xd Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudna. Też mam w domu nową kotkę i też pożera ilości nienaturalne. Je więcej niż dorosły kocur. Może to taki rocznik nienażarty? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zuzka jest boska !!!!
    Kurcze moja córa ma na imię Zuzia - tez cudna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.