piątek, 31 stycznia 2014

Rozeta

To się w głowie nie mieści jak jestem opóźniona z publikowaniem mani. Ten akurat nosiłam jakieś dwa tygodnie temu i już dawno o nim zapomniałam, a on jeszcze nawet na blogu nie był ^^" Całe szczęście porobiłam notatki, bo bez nich nawet za to, które lakiery użyłam nie dałabym głowy ;p
Wg notatek do zrobienia tego mani użyłam jednej warstwy China Glaze Red-y & Willing z kolekcji Autumn Nights. Nawet sobie napisałam, że gdybym go nosiła solo, to dałabym dwie warstwy, bo wtedy lepiej wygląda, ale pod stemple starczyła jedna ;) Stemple wykonałam przy pomocy China Glaze Hi-Tek z kolekcji Khrome. Odbiłam je z płytki Pueen49 i oczywiście utrwaliłam topem. Koniec notatek ;)








Zdjęcia przy zachmurzonym niebie:




29 komentarzy:

  1. cudnie Ci to wyszło a kolorki fantastycznie dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. łoooo super! wiesz, ze ostatnio miałam coś podobnego na paznokciach i kolorystycznie i wzorkowo :>

    OdpowiedzUsuń
  3. połaczenie kolorów- szałowe! stemple jak zawsze- idealne :)

    PS Czy wszystkie lakiery China Glaze nadają się do stempli? przejrzałam w necie swatche i tak intuicyjne wydają się być ok, ale wolę się upewnić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do stempli to kolekcja Khrome w całości się nadaje. Reszta różnie, tzn. odbijałyby się pewnie, ale niekoniecznie byłyby takie wyraźne, zależy od tła ;)

      Usuń
    2. o jaaaaa.... jaka ze mnie gapa! no jasne, że pytałam nie o wszystkie Chinki, ,tylko właśnie o Khrome! wstyd :)

      dzięki za odp.

      Usuń
  4. Super, przymierzam się do zakupu Pueen. :) Na razie odkładam na targi kosmetyczne, nie kupując lakierów, ale jak uda mi się uzbierać wystarczającą kwotę, kupuję chyba wszystkie 3 sety Pueen - za długo zwlekałam z zakupami. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. no zdobienie jest znakomite :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę się powtarzać ale chyba najwyższy czas zaopatrzyć się w Pueeny :-P Bo wzory, które pokazujesz są super :-) Szczególnie, że teraz jest ta nowa seria... ech, bankructwo murowane. Muszę sobie jakąś okazję wymyślić, aby nie mieć wyrzutów sumienia :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. złote stemple to moja zmora... żaden z moich lakierów nie daje takiego efektu, chyba czas na chinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chinusie :3
    A wzorek ekstra, taki hipnotyzujący. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykonanie stempli i połączenie kolorystyczne, dało niesamowity efekt!
    Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. znowu takie piękności <3
    patrzę i patrzę... ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne! Najpiękniejszy manicure jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. woow niesamowity efekt, aż skuszę się na zrobienie podobnych bez stepmli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Opóźniona? No coś Ty.. ja to jeszcze mani z zeszłych wakacji, a pewnie i starsze mam w folderze czekające na publikacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ,to chyba jeden z najlepszych wzorków, które tutaj widziałam! Poza tym lakiery mają przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaa ale piękne mani. Takie proste, a nie mogę się napatrzeć ")

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.