środa, 8 stycznia 2014

Śnieżnie bez śniegu

Zima w tym roku trafia w mój gust, bo nawet w dzieciństwie śniegu nie lubiłam ;p W przeciwieństwie do śnieżynek, które zawsze mnie fascynowały. Dobra śnieżynka nie jest zła, szczególnie na paznokciach ;> Mani jest stary, bo z zeszłego roku, ale to mu w niczym nie szkodzi ;)
Niebieski, który w rzeczywistości miewa na żywo dodatkowe fioletowe tony to Colour Alike Typografia J. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Żeby coś się na paznokciach błyskało dorzuciłam na to przy pomocy kawałka gąbki China Glaze Glistening Snow z kolekcji Holiday Joy. Płatki śniegu wystemplowałam korzystając z białego lakieru Konad oraz z płytek Bundle Monster BM-319 i BM-H01. Śnieżynki utrwaliłam topem.






Zdjęcia przy zachmurzonym niebie





Zdjęcie w sztucznym świetle

Przy okazji informuję, że w końcu się skusiłam na współpracę z Born Pretty Store. Wiele paznokciowych blogerek w Polsce testuje ich produkty i są zadowolone, więc postanowiłam sama sprawdzić co i jak. Oczywiście dostałam kod na zniżkę 10% przy zakupach. Jest w pasku bocznym, więc można go w każdej chwili znaleźć i wykorzystać. Jeżeli użyje go ponad 10 osób, to BPS funduje nagrody na rozdanie lub konkurs ;> 

16 komentarzy:

  1. Śliczny wzorek, jednak dalej mam w głowie ten zeszłoroczny ;) chyba nic nie przebije ręcznie malowanych śnieżynek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że też jeszcze ktoś o nich pamięta :D

      Usuń
  2. no jak to zabrzmiało... mani z zeszłego roku O.O
    mam takie samo podejście do zimy ^^ a tak w ogóle to zadedykowałam Tobie mój dzisiejszy wpis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się uhonorowana :D

      Usuń
    2. i bardzo słusznie! a tak naprawdę, to wszystko z zazdrości XDXD

      Usuń
  3. A ja tęsknię za śniegiem... ;__; chciałabym pójść na sanki, ulepić bałwana, zrobić bitwę na śnieżki... nawet w górach śniegu nie ma :( ech... ale Twoje paznokcie w pewnym stopniu to wynagradzają! :) śnieżynki są idealne...!!!

    No i ta świeczka: wiem, że jesteś maniaczką YC, ja dopiero zaczynam i zbieram opinie, co warto wypróbować :) polecisz coś? :) (przepraszam za off-topic!).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śnieżynki cudne, piekny mani :)

    Zawsze mnie fascynowało to, że każdy płatek jest inny... Jak tak sobie pomyśleć ile takich śnieżynek spada na ziemię... to to niesamowite jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze nieskazitelnie, pięknie :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. ale sliczne te sniezynki- az ciezko mi uwierzyc, ze nie lubisz zimy ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się wreszcie zaopatrzyć w taką świecę;) Piękne paznokcie, szkoda, że nie ma śniegu bo idealnie by się komponowały!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.