wtorek, 28 stycznia 2014

Splish Splash

Dzisiaj mani, o którym wspominałam wczoraj. Nic skomplikowanego, ale przecież tu nie chodzi o to, żeby komplikować ;)
Niebieskie tło to dwie warstwy China Glaze Splish Splash z serii Summer Neons. Na tym jedna warstwa ozdobnego topu Golden Rose Carnival 13. Całość wyrównałam warstwą topu. Wyszło coś co kojarzy mi się z wodą i wakacjami. Szkoda, że jeszcze parę miesięcy trzeba poczekać do ciepła, krótkich rękawków i kolorowych lekkich ubrań ;_;

Zdjęcia przy zachmurzonym niebie:




Zdjęcia w sztucznym świetle:




21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ... mówi kobieta, która ciągle granatowe lakiery ogląda w sieci ;p

      Usuń
  2. Ładne połączenie. Faktycznie bardzo "morskie" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne niebieskie połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zanim przeczytałam post, to też pomyślałam o wodzie i wakacjach. I też już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje! ♥ :D Połączenie totalnie w moim stylu ♥ Nawet jeśli ja wolę odwrotność 13tki, czyli 9tkę z carnivali :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łoooj, patyki >.< no co za moda! :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widać, czasem niewiele trzeba, żeby osiągnąć wielki efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham niebieskości! A ta jest wyjątkowo piękna :) trudno oderwać wzrok

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj właśnie dumałam o plaży. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda cudownie! Jak tropikalne morze <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka prosta ta kanapka, a jaka smakowita! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo! Uwielbiam takie morskie niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochalam sie w glitterach z GR :) Piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny. Dziś dostałam nr 03, zobaczymy...
    Bardzo ładne są twoje kombinacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.