sobota, 11 stycznia 2014

Star Trooper

Opisywanie tego mani podzielę na paznokcie, bo inaczej się pogubię ;) 
Zacznę od najmniej skomplikowanych, czyli wskazującego i małego. Nałożyłam na nie trzy warstwy pięknego Orly Star Trooper z kolekcji Galaxy FX oraz warstwę Poshe. Na palcu środkowym nałożyłam warstwę Colour Alike Typografia L, warstwę Orly Star Trooper oraz warstwę Poshe. Na kciuk i palec serdeczny nałożyłam warstwę Colour Alike Typografia L, której domalowałam zawijasy przy pomocy farby akrylowej (złotej z domieszką brązowej), a wzór utrwaliłam topem.









Zdjęcia w sztucznym świetle:



 


41 komentarzy:

  1. Przepiękne :) Lakiery Orly to moje marzenie <3 Na razie niestety nie mam jeszcze żadnego, ale są cuudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale czadowy ten glit, jak przepiórkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale cudownie :) Złota farbka akrylowa?? Nawet nie pomyślałam, aby kupić je w takim kolorze :) Mój wielki błąd. Z jakiej masz firmy? Ja bardzo lubię Polycolor i mam nadzieję, że w ich asortymencie coś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta akurat jest "bezfirmowa" kupiona w pojemniczku w sklepie dobrarada

      Usuń
  4. Piękny ten Orly, ja chcę całą kolejcę i już.

    I kotałek piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda ten Orly..
    No a zawijasy to już w ogóle mega.. Ja się właśnie przymierzam do zakupu kilku farbek z dobrej rady.. Miałaś je może? Wiesz jak z jakością?
    Naoglądałam się tutoriali i naszło mnie na one stroke i inne malunki farbkami właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki.. Doczytałam w starszym poście, że masz od nich farbki ;)
      To pozostaje mi wybrać kolory.. :D

      Usuń
    2. Owszem, mam od nich, chociaż z jakością to różnie. Lepsze chyba by były jakieś profesjonalne dla plastyków. Obecnie najczęściej używam białej i czarnej ze stamperii, które w empiku kupiłam, są świetnie napigmentowane i łatwo się nimi maluje.

      Usuń
    3. A online jakiś sklep godny polecenia kojarzysz może?

      Usuń
  6. Twoje posty są niebezpieczne: Str Trooper tak sobie mi się podobał, a u Ciebie... *__* wow! cudownie!!!

    Jaka ta Zuzia jest śliczna <3 i niezłe ziółko z niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo.. Widziałam go wcześniej i mnie nie powalił, a w tym zestawieniu podoba mi się bardzo..

      Usuń
    2. Bo on piękny jest i świetnie mi na zdjęciach wyszedł ;)

      Usuń
    3. No nie da się ukryć, że dobre zdjęcia to więcej niż połowa sukcesu :)

      Usuń
  7. Białe drobinki sprawiają, że ten topper jest taki nieoczywisty ;) Bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny lakier i piękny kiciuś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo cudownie :D te zawijasy są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjawiskowe, pomysłowe zdobienie. Kiciuś słodziak :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda obłędnie i te zdobienia, perfekcja!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mnie ten topper nie robił większego wrażenia ale u Ciebie strasznie mi się podoba i teraz chcęęęę!

    OdpowiedzUsuń
  13. cuda nad cudami! piękne mani i orlik też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kolekcja Orly po prostu mnie urzekła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, jak pięknie to wszystko razem wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Kotek jaki śliczny ;) a pazurki przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejciu wygląda obłędnie!
    Widzę, że kicia ci pomagała :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze, co pomyślałam, to: "o Boże, już widzę to zmywanie" :D
    Ale mani jest tego wart :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę uperdliwe i dlatego nie dałam glittera na wszystkie paznokcie XD

      Usuń
  19. niesamowicie dobrałaś do niego zdobienie :) !

    OdpowiedzUsuń
  20. przyznaję, że najmniej mnie ciekawił ten lakier z całej serii ;] teraz widzę, że swoje teorie mogę sobie umieścić w ... wiadomo :)

    "Jedzenie?" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się najbardziej podobał ;p

      Obiad? ;p

      Usuń
  21. orly boski ale... Zuzia ukradła Ci notke :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia różne rzeczy kradnie. Skarpetki, chusteczki... to i notkę zajumała ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.