poniedziałek, 24 lutego 2014

Dorwałam się do ćwieków

Ćwieki na paznokciach od jakiegoś czasu stały się popularne i podoba mi się ta moda (z małymi wyjątkami). Nawet jakieś kwadratowe plączą mi się po domu, ale zawsze gdy chciałam zakupić więcej, to trafiałam na zniechęcające ceny. Może nie były one specjalnie wysokie, ale za to jak na mój gust za takie kwoty należałoby się więcej towaru ;)

Okazuje się jednak, że można kupić całą masę ćwieków za niecałe dwa dolary (akurat jest promocja). Taka przyjemna dla portfela cena jest aktualnie w  Born Pretty Store, a dokładniej w TYM miejscu. Chyba przyznacie, że 6,50 zł za 500 sztuk, to cena bardzo przyzwoita, nawet bez promocji niecałe 4$ też kieszeni nie urywają ;)
Born Pretty Store w dziale nail art znajdziecie nie tylko takie blaszki, widziałam tam również inne kształty i kolory, nic tylko wybierać. W dodatku sporo rzeczy jest teraz przeceniona. A nawet jak nie traficie na promocję, to zawsze możecie użyć przy zakupach kodu GHIQ10, który gwarantuje 10% rabaru ;>


Ćwieki przyszły do mnie w sympatycznej karuzeli, więc nie ma żadnego problemu z ich wyciąganiem podczas robienia mani. Były jeszcze zapakowane w folię, ale ponieważ poczta fachowo ją wymięła, to darowałam Wam ten widok ;)
Jak widać postawiłam na metalowe okrągłe ćwieki. Są one w dwóch kolorach: srebrnym i złotym. Są one w trzech rozmiarach: 1,2 mm, 2 mm i 3 mm.


Blaszki są ładnie i estetycznie wykonane, nie ma się do czego przyczepić. Najlepiej mocować je na mokry lakier lub kroplę bezbarwnego topu, a następnie utrwalić je co najmniej jedną warstwą topu. Trzeba na nie trochę uważać, bo top lubi się z nich ścierać i wtedy mogą tracić przyczepność. Dlatego ja lubię pod dniu dołożyć drugą warstwę topu, tak na wszelki wypadek. W czynnościach codziennych wcale nie przeszkadzają, bo ładnie przylegają do płytki i o nich nie zahaczają.
Ćwieki dają sporo możliwości, wystarczy tylko uruchomić fantazję. Jestem pewna, że pokażę Wam je jeszcze kilka razy w akcji ;)

Tym razem postawiłam na prostotę. Zamocowałam je na wybranych paznokciach na mokrym lakierze i utrwaliłam topem. Lakier, którego użyłam to Jessica 756 Blue Aria z kolekcji A Night At The Opera. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw.











Nie zapomnijcie, że cały czas działa kod rabatowy na zniżkę przy zakupach w sklepie Born Pretty Store. Przy zakupach wystarczy w odpowiednie okienko wpisać GHIQ10, by otrzymać 10% rabat.
Z tego co się zorientowałam kod nie działa przy zakupach z już obniżoną ceną :)

41 komentarzy:

  1. cudne są :D i właśnie na nie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. (♥.♥) już wiem, co niedługo zamówię!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdobienie, ja mam zestaw z okrągłymi i kwadratowymi ćwiekami, ale jeszcze się do nich nie zabrałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze wykorzystanie ćwieków jakie do tej pory widziałam:) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. no co tu gadać, takiego ułożenia ćwieków jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam Cię zawieść pokazując coś, co już widziałaś ;>

      Usuń
    2. na Ciebie zawsze liczyć ;] i chętnie dam się zaskoczyć jeszcze raz :D

      Usuń
  6. ćwieki ćwiekami, ale ten vaaaamp *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. chcę takie oćwiekowane mani! wygląda MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ostatnio szaleję za ćwiekami, cyrkoniami i innymi tego typu ozdobami.. Twój mani podoba mi się bardzo.. Muszę się zaopatrzyć w złote i srebrne ćwieki, bo mam masę innych ale takich jeszcze nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się zaopatrzyć w inne, bo mi się spodobało ;>

      Usuń
  9. Zdecydowanie najlepsze mani z ćwiekami jakie widziałam (no prawie, jeszcze jedno z neonowymi ćwiekami połączonymi ze stemplem wbiło mnie w ziemię... Olaa z ,,wyznań lakieroholiczki" je zrobiła), w końcu nie są to po prostu wciśnięte w paznokieć kropki. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam sobie ten mani, bardzo ciekawie wykorzystane ćwieki :)

      Usuń
  10. Piękne mani, ja bym nie miała cierpliwości :) Pozdrawiam :)

    http://agawkrainieczarow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak sobie tylko kupię te ćwieki to spróbuję zrobić takie paznokcie jak Ty bo bardzo mi się podobają.. Mam tylko jeden problem, jako jedna z nielicznych jeszcze nie robiłam w tym sklepie zakupów.... Nie wiem jak z przeliczeniem $ na zł, czy robię to ja, czy przesyłam $ a jeżeli to robię to czy bank pobiera jakąś dodatkową kasę za przelew... Jeszcze nikt nie pomyślał żeby zrobić taki post.. Ta przesyłka jest na prawdę darmowa? W końcu jest niby na cały świat więc ciekawe, że im się to opłaca..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoim pytaniem natchnęłaś mnie do napisania notki: Zakupy w Internecie
      Mam nadzieję, że odpowiedziałam tam wyczerpująco na Twoje pytanie :)

      Usuń
  12. Bardzo fajnie ich użyłaś :) Mają taki elegancki, ale lekko zadziorny charakterek.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie ułożyłaś te ćwieki, mani wygląda klasycznie i zarazem rockowo, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja złapałam ostatnio fazę na ćwieki i cyrkonie, nakupowałam ich, a teraz nie używam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam z niektórymi ozdobami XD

      Usuń
  15. I jeszcze darmowa dostawa?
    Gdzie mój portfel?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schował się, bo wie, że nadciąga kataklizm XD

      Usuń
  16. Pięknie, na pewno wymagało to od Ciebie niezwykłej precyzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie bardzo, gorzej by było, gdybym musiała zrobić z nich np. prostą linię ;)

      Usuń
  17. genialne są :D jak ja uwielbiam cwieki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne mani ! Muszę się w końcu zebrać i zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem co jest nie tak, ale Twój kod rabatowy nie działa, a chciałam skorzystać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kupowałaś coś obniżoną ceną czy towar bez obniżki?
      Wydaje mi się, że promocje się u nich nie łączą i dlatego nie nalicza rabatu z kodu.
      Sama dzisiaj coś kupowałam i obie rzeczy już były obniżone. Kod nie działał i pomyślałam, że to dlatego.
      Jeżeli chciałaś kupić coś bez obniżki to w takim razie kod nie działa i spytam w sklepie czy nie ma pomyłki.

      Usuń
    2. Właśnie sprawdziłam wsadzając do koszyka towar z ceną nieobniżoną i kod na nim działa, czyli miałam rację :) Promocje u nich się nie łączą, bo byłoby za tanio ;)

      Usuń
    3. Ciężko jest wybrać coś, co nie ma obniżonej ceny ;) Kliknęłam kilka rzeczy zarówno po obniżce jak i bez niej. Mówi się trudno, jakoś przeżyję.
      Ale dziękuję za wyjaśnienie sytuacji. :)

      Usuń
    4. Jakby mieli dobrze zrobione, to daliby zniżkę na tych produktach, które nie mają obniżonej ceny. Ale widać o tym nie pomyśleli, albo nie potrafią zrobić ^^"

      Usuń
  20. Koniecznie muszę zakupić ♥
    cudownie ich użyłaś !

    OdpowiedzUsuń
  21. ten manicure przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyszło bardzo rockowo :D świetne mani ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.