środa, 5 lutego 2014

Dzisiaj zabłysnę ;)

Będzie bez rozpisywania się, bo mi się spieszy ;) 
W tym mani użyłam trzech lakierów. Orly Jealous, much? z kolekcji Cool Romance nałożyłam prawie na wszystkie paznokcie w dwóch warstwach. Tylko na paznokciach gdzie nie robiłam mu cieniowania dołożyłam jeszcze jedną warstwę, bo narobiłam na nich smug. Na większości paznokci wykonałam cieniowanie gąbką i lakierem Colour Alike 200 Strażnik teksasu z serii Denim. Na dwa paznokcie nałożyłam tylko Strażnika teksasu (2 warstwy). Na zakończenie wszystko pokryłam warstwą Sparkling Garbage z kolekcji Mash Up oraz warstwą topu wysuszającego.







Zdjęcia w słońcu:


 

 Zdjęcia w sztucznym świetle: 


 


33 komentarze:

  1. Mani wyszło przepięknie ;)
    jak dla mnie jest takie bardzo zimowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Mam ten błyszczący z Orly i błękitka z CA, spróbuję coś podobnego wyczarować :))) Lakierów u mnie pod dostatek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Dawno czegoś takiego nie robiłam, chyba muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie wyglądają te lakiery połączone ze sobą :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥ piękny gradient! no brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobnie gradientowo użyłam pierwszego Galaxy... może za jakiś tydzień wrzucę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne! :D i rzeczywiście, błyszczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyszło.. Ten top na górze to w ogóle obłędny..

    OdpowiedzUsuń
  9. to połączenie jest prze-cu-do-wne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pokazałam ostatnio holo koleżance w pracy to powiedziała; ojej, takie sylwestrowe. I jak kocham wykończenie kremowe, tak na holo się napatrzeć nie mogę :P
    piękne mani :) (jak zwykle ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. marzę o tym miętowym pięknisiu, boska mgiełka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja pierdziule jak się mega błyszczą :D już się zakochałam w tym mani :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie wyglądają razem te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, genialne mani! Bardzo fajne połączenie kolorków, i do tego te drobinki ... mmm... podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W sztucznym świetle paznokcie wyglądają idealnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Me gusta ;) dlaczego mi nie wychodzą takie piękne zbliżenia ? :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądają te ombre :) I do tego jak się błyszczą!

    OdpowiedzUsuń
  18. Blask niemalże odbija się w moich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się taki błysk na paznokciach :) kojarzy mi się z mroźną krainą - ten topowy lakier Orly wygląda świetnie! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  20. I love this mani, it looks so pretty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.