środa, 19 lutego 2014

Golden Rose Galaxy nr 04

Lećmy dalej z tymi recenzjami. Kolejny na tapecie jest Golden Rose Galaxy nr 04.


Cała seria Galaxy to "teksturowe lakiery z drobinkami brokatu o różnym efekcie wizualnym". Butelki mają pojemność 10,3 ml i w internetowym sklepie Golden Rose kosztują 12,90 zł.

Lakier składa się z mętnej bazy, która momentalnie matowi lakier pod nią oraz z całej masy kolorowych sześciokątów w różnych rozmiarach. Najbardziej podoba mi się nałożony na coś niebieskiego, tak jak w zdjęciach poniżej

2 warstwy China Glaze  Secret Peri-Wink-Le z kolekcji Operation Colour 
1 warstwa Golden Rose Galaxy nr 04

Zdjęcia w słońcu po dwóch dniach noszenia, więc niestety mat się już wytarł




Zdjęcia w cieniu


Lakier nakłada się dosyć dobrze, chociaż jest tak naładowany heksami, że można niechcący przesadzić. Po nałożeniu jednej warstwy na utwardzony już lakier kolorowy nie trzeba długo czekać aż GR wyschnie. Wysycha z lekkim matem, przy czym niektóre sześciokąty nie chcą przylegać do płytki, więc przez kilka godzin mogą odrobinę haczyć, ale później ten problem znika. 
Specjalnie na potrzeby posta spróbowałam nałożyć go solo i mi się nie spodobał. Przede wszystkim ciężko nałożyć drugą warstwę tak, by przykryć gołe miejsca i nie narobić przy tym nierówności. Poza tym przy skórkach trudno uzyskać w ten sposób równą linię. 

2 warstwy Golden Rose Galaxy nr 04
Zdjęcia przy dużym zachmurzeniu


Warstwa Poshe nierówności wyrównuje bez problemu, ale i tak niespecjalnie poprawia mani w moim odczuciu. Dlatego ten top zdecydowanie polecam jako top. 

2 warstwy Golden Rose Galaxy nr 04 + warstwa Poshe
Zdjęcia przy dużym zachmurzeniu


Nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała nałożyć go jeszcze na inne kolory. Na czarnym wygląda całkiem ciekawie, na białym to już nie moja bajka.

Czerń: 1 warstwa Colour Alike Typografia L
Biel: 2 warstwy China Glaze Snow
Na obu dołożona 1 warstwa Golden Rose Galaxy nr 04
Zdjęcia przy dużym zachmurzeniu


Na deser zmywanie. Zdecydowanie gorsze niż Golden Rose Galaxy nr 20, ale tak to już jest przy heksach. Jedną warstwę da się usunąć bez większego bólu, chociaż trzeba trochę poszorować, do dwóch warstw lepiej użyć metody z folią.

24 komentarze:

  1. to zdecydowanie jest top a nie solo lakier bo się gluci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orly Gravity Bound też się gluci, a na top się nie nadaje za bardzo XD Cuda wokół ;)

      Usuń
  2. Ten mi się nie spodobał. Seria Galaxy jest udana, ale tego lakieru bym nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz, a strasznie dużo osób mi pisze, że już tą serię skreśliły O.o

      Usuń
  3. średnio mi się podoba ta sztuka, ale fajnie że pokazałaś ją w różnych wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny wow chyba kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. im dłużej na niego patrzę, tym mniej mi się podoba... O.O a tak go chciałam mieć...przestawiła mi się lakierowa klepka chyba :X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie się ciągle jakieś lakierowe klepki się przestawiają. Przyznaj się ile ich masz ;P

      Usuń
    2. doliczyłam się właśnie piątej :D

      Usuń
  6. kupiłam go i trochę mnie zawiódł, może spróbuję na bazie tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się na niebieskim najbardziej podoba, wtedy wygląda całkiem całkiem :>

      Usuń
  7. z pewnością na ciemnych kolorach sprawdza się dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale niepotrzebnie, jestem przyzwyczajona ;)

      Usuń
  9. wow, przeładowany ;) na niebieskim i czerni wygląda ok. i tu już faktycznie zmywanie mnie odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładny! :D i nowy kształt pazurków ;) bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kształt chwilowy, bo moje paznokcie długo takiego nie wytrzymują :)

      Usuń
  11. jest naprawde niesamowity ! szkoda, że nie moge ich nigdzie w okolicy dorwać ...

    OdpowiedzUsuń
  12. nie no ten jest taki sobie :/ myślałam , ze będzie trochę lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.