piątek, 28 lutego 2014

Golden Rose Galaxy nr 13

Ostatni dzień lutego i ostatnia notka z recenzją. Mówiłam, że luty minie pod znakiem recenzowania ;)

Seria Galaxy to "teksturowe lakiery z drobinkami brokatu o różnym efekcie wizualnym". Butelki mają pojemność 10,3 ml i w sklepie internetowym Golden Rose kosztują 12,90 zł.

Golden Rose Galaxy nr 13 składa się z transparentnej różowej bazy, drobinek grubością przypominających mi zmieloną sól morską, holograficznych granatowych pasków ciętej folii oraz holograficznych złotych kropek i niewielkich sześciokątów. Ciętą folię dodano moim zdaniem po to, żeby Chilli miała na co marudzić ;p 
Zdecydowanie jest to lakier do layeringu, chociaż Sabb twierdzi, że sam też się sprawdza. Nie wiem, tak go nie używałam, bo  nie lubię różu na moich paznokciach ;p Dobrze się nim operuje i nie ma problemów z równomiernym rozłożeniem drobinek. Tylko ta niby sól, która chyba ma dawać efekt piaskowego wykończenia lubi robić paznokciowi nierówną krawędź. 
Schnie w przyzwoitym czasie dając nierówną powierzchnię. Moim zdaniem porządna warstwa bezbarwnego topu zdecydowanie mu pomaga. Zmywa się nieźle, sześciokąty trochę się ociągają z opuszczeniem paznokci, ale nie ma tragedii ;)

1 warstwa Catrice nr 380 Forget-Me-Not! + 1 warstwa Golden Rose Galaxy nr 13 + top



 1 warstwa Colour Alike - Typografia - L + 1 warstwa Golden Rose Galaxy nr 13 + top



1 warstwa Colour Alike - Typografia - G + 1 warstwa Golden Rose Galaxy nr 13 + top



12 komentarzy:

  1. e tam solo też jest klawy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba na fiolecie wygląda najciekawiej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda na czerni. Taka brokatowa Galaktyka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm mam go, myślalam że będzie mocniej krył, bo kupiłam go z myślą o noszeniu solo . Ale skoro sabb nosi solo to pewnie się da:D

    OdpowiedzUsuń
  5. folię dodali bo im zalegała w magazynie :D ale patyki to już z czystej wredności wpakowali ^^
    zresztą co by nie robili, Ciebie i tak nikt nie zagnie i zawsze zrobisz takie zdjęcia, że człowiek ma wątpliwości, czego właściwie się czepiał na początku? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach jakie ja mam niesamowite zdolności ;D

      Usuń
  6. na fioletowej bazie miażdży *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. na fiolecie i czerni wygląda rewelacyjnie ;)
    na czerwieni trochę mniej efektownie, ale też ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie najładniej na czarnym <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nie no ten jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda przepięknie, wspaniałe zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.