czwartek, 27 lutego 2014

Golden Rose Galaxy nr 25

Pora wrócić do recenzowania lakierów z serii Golden Rose Galaxy.

Cała seria Galaxy to "teksturowe lakiery z drobinkami brokatu o różnym efekcie wizualnym". Butelki mają pojemność 10,3 ml i w internetowym sklepie Golden Rose kosztują 12,90 zł.


Golden Rose Galaxy nr 25 to bezbarwna baza w której pływa różowy pyłek, czerwone kropeczki, białe kropeczki, małe białe i różowe sześciokąty, trochę większe czerwone sześciokąty i kawałki czegoś, co przypomina potłuczone lusterko. Szczerze mówiąc nie wiem po co dodano te "szkiełka", wyglądają jak coś z innej bajki, ale na szczęście nie ma ich zbyt dużo i specjalnie nie przeszkadzają.
Lakier jest typowym ozdobnym topem i nie próbowałam nawet jak wygląda samodzielnie ;p Nakłada się go dobrze, małe drobinki rozkładają się w miarę równomiernie, natomiast większe trochę niechętnie zostają na paznokciu. Schnie w normie. Zmywa się dobrze. Przyzwoity top do layeringu. Moim zdaniem wymaga warstwy bezbarwnego topu dla wyrównania.



 2 warstwy China Glaze - Specialty - Snow +  1 warstwa Golden Rose - Galaxy - nr 25 + top




2 warstwy Morgan Taylor - Reds Collection - Truth or Dare1 warstwa Golden Rose - Galaxy - nr 25 + top




2 warstwy Wibo - Express growth - 3301 warstwa Golden Rose - Galaxy - nr 25 + top





16 komentarzy:

  1. ojoj ^^ cudeńko! pięknie prezentuje się na każdej bazie.. Chyba się na niego skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej przypadła wersja na lakierze Morgan Taylor :)
    ps. co sądzisz o lakierach MT? podoba mi się kilka kolorów ale na naszym rynku są chyba mało popularne i ciężko o opinie o nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko ten jeden, ale bardzo mi się podoba. Jeszcze nie miałam okazji go nosić, pierwszy raz pomalowałam do tego swatcha. Pędzelek jak na mój gust trochę ma zbyt twardy, przez co przy malowaniu trochę bardziej lakier smuży niż powinien, ale da się to przeżyć. W sumie to malowało się nim dobrze. Schnięcie też z tego co pamiętam miał przyzwoite. Nie mam pojęcia jak z trwałością, ale to w sumie na każdych paznokciach inaczej wychodzi.
      Żałuję, że nie ma więcej swatchy tych lakierów w necie, bo chętnie przygarnęłabym coś jeszcze ;)

      Usuń
  3. Jak zobaczyłam jak wygląda na tym ciemnym lakierze to przepadłam! Cudo! ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ciemnym lakierze wygląda super, na pozostałych tak sobie. Ogólnie jakiś taki przekombinowany mi się wydaje ten brokat - jakby czegoś było za dużo, coś mi tam nie gra no :P

    OdpowiedzUsuń
  5. na każdym lakierze wygląda inaczej :D ale najbardziej podoba mi się tutaj na Morgan Taylor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te zdjęcia!! *.*
    też mnie zastanawia, po co oni pchali tą folię? przez nią część lakierów zalatuje tandetą o.O bez niej zyskaliby kilka perełek, a tak mamy galaktyczny śmietnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tez na MT podoba się najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. No, ciekawy efekt daje na tym lakierze z MT :) Chociaż tak czy siak te czerwone heksy gryzą w oczy, nawet bardziej niż folia.

    Sporo swatchy Morgan Taylor widziałam u http://pollypolish.com

    OdpowiedzUsuń
  9. na ciemnym jest rewelacyjny :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląda na Morgan Taylor, chociaż w GR jest coś co sprawia, że jestem na tak i jednocześnie, ze jestem na nie. I sama nei wiem co wygrywa.

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się na ciemnym lakierze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.