sobota, 22 lutego 2014

Ostatkowo

Jakoś karnawałowo-ostatkowo mi się w tym poście zrobiło, chociaż ani karnawał, ani ostatki mnie nie interesują ;) Ale wczoraj naszło mnie pierwszy raz w życiu na zrobienie oponek i nie postanowiłam uczcić to zdjęciem. Tymi "ręcami" robiłam ;) Mani stanął na wysokości zadania, bo wytrzymał wyrabianie ciasta i inne sztuki.
Mani nie jest może specjalnie skomplikowany, ale za to efektowny i w sam raz na karnawał. Ciemna zieleń to dwie warstwy Models Own Emerald Black z serii Beetle Juice. Glitter to piękny Golden Rose Galaxy nr 19, który pokazywałam solo TUTAJ. Całość wyrównana warstwą Poshe.







Zdjęcia w słońcu




Zdjęcia w sztucznym świetle


33 komentarze:

  1. Piękny mani ! Uwielbiam Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie! uwielbiam brokat w takim wydaniu :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne połączenie. Nie jest nudno, ale też nadmiar błyskotek nie zwala z nóg, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, świetnie wygląda ten galaxy położony w poblizu macierzy paznokcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne malowanie, ale pączek też przykuł moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, idealny na jakiś bal czy coś w ten deseń ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba to połączenie, mimo że Galaxy zupełnie nie chwyciły mnie za serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się to połączenie prezentuje. Mi taki efekt na paznokciach nie wychodzi. Muszę go jednak poćwiczyć, bo jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetne połączenie i super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie to wygląda - szykownie i z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takiej wersji Galaxy podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogromnie mi się tego typu mani podobają :) strasznie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim wydaniu ta GRka podoba mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziwna sprawa z tymi lakierami Galaxy, w buteleczce nie podoba mi się żaden, a na paznokciu każdy:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne zdobienie! :) Ten blysk <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu pączek w pudrze, tam oponki.
      PRZYPADEG?!

      :D


      (Piękne zdobienie, tak przy okazji).

      Usuń
    2. Nie przypadeg, tylko spisek szpiegowski obcych mocarstw ;P

      Usuń
  17. http://maani.pl/pl/p/a-england%2C-ASCALON-The-Legend/452

    ja przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten brokacik na czarnym tle wygląda jak droga mleczna na niebie ;) Pozdrawiam :)

    http://agawkrainieczarow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.