poniedziałek, 3 lutego 2014

Po japońsku

Nigdy nie ukrywałam, że "kręcą" mnie wszelkie wschodnie motywy. Nie jest to może jakiś wielki świr, ale co nieco krajach i kulturze azjatyckiej wiem, ostatnio głównie przez Ali, a wszelkie japońskie, chińskie czy koreańskie motywy kuszą mnie niezmiernie. Nic więc dziwnego, że ze wszystkich kolekcji MoYou płytki Suki ciągnęły mnie najbardziej i to właśnie od nich zaczęłam zakupy i stemplowanie ;p
Dzisiaj mani, z którego jestem dumna. Szkoda tylko, że nie miałam okazji zapytać Ali co znaczą poszczególne kanji, mam nadzieję, że nie jest to np. "kaczka po pekińsku" ;) 
Mani zaczęłam od nałożenia na bazę dwóch warstw China Glaze Kalahari Kiss z kolekcji On Safari. Ponieważ chciałam uzyskać tło, które będzie przypominało pożółkły papier lub płótno dodałam do tego gąbką China Glaze Snow z serii Specialty. Stemple wykonałam lakierem Wibo Express growth 34 używając płytek MoYou Suki Collection 05, MoYou Suki Collection 02 oraz Bundle Monster BM-405. Całość utrwaliłam topem przy okazji lekko rozmazując niektóre stemple >_< Na koniec dołożyłam warstwę China Glaze Matte Magic.












 


22 komentarze:

  1. Już się zakochałam w tym zdobieniu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne! uwielbiam Japonię, a to zdobienie bardzo przypadło mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór BM to mi się raczej z Egiptem kojarzy, ale całość wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzór z bm-ki to fragmenty hiragany i żuraw origami, więc kojarzy Ci się nieprawidłowo ;p

      Usuń
  4. Przepiękne pazurki!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjne zestawienie kolorów i wykonanie stempelków - cudowny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszło, bardzo mi się podoba :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. japońska sztuka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale precyzyjna robota! Super:) Ja dopiero uczę się stempelkowania, na razie wychodza mi same krzywulce:P Od jakiegos czasu przeglądam płytki MoYou i nie powiem, przepiekne są. Szczególnie w oko wpadły mi te marynarskie Hey Sailor bodajże:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super mani :D ja uwielbiam azjatycka kulturę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko już tu komentuję, bo zawsze jest pięknie i nie chce mi się w kółko tego powtarzać ;-P. Ale to jest megapiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. no i wyszło po japońsku: jakotako :P a na serio, to cudne i ja tam nie widzę nic rozmazanego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. <#...
    cholera, znowu nie wyszło.
    <3

    Kiedyś czytałam, że tacy japońscy skrybowie-poeci, byli nieodmiennie - wręcz tradycyjnie pod wpływem sake, bo wtedy gładko im szło, zarówno mentalnie, jak i typograficznie. Także ten, no.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najcudowniejszy wzorek, jaki kiedykolwiek widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się - świetne kolory i motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie połączyłaś wzory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.