piątek, 21 lutego 2014

Zuzia przejmuje dowodzenie

Cześć koleżanki Kotki!


Dzisiaj piszę ja, Zuzanna. Kaśka pół dnia spędziła w kuchni. Mówi, że stopy jej zaraz odpadną i nie ma zamiaru dzisiaj nic więcej robić, więc skorzystałam z okazji żeby przejąć władzę nad blogiem. Mwahahaha...
Niedawno był dzień kota i razem z Kaśką spędziłyśmy dzień w łóżku świętując go przez lenienie się i oglądanie seriali. To znaczy ona oglądała, a ja spałam. A w przerwach w spaniu jadłam, bo Kaśka uczciła mnie smaczną puszeczką i jeszcze mięskiem na surowo om nom nom... W każdym razie Kaśka coś tam mamrotała, że fajnie by było dodać posta z kocią, ale w końcu się tak rozleniwiła, że nic z tego nie wyszło. No to sama postanowiłam dodać posta o sobie, bo w końcu ktoś powinien mnie uczcić ;p
U mnie nic nowego, zadomowiłam się już całkiem i po cichu przejmuję władzę. Całkiem mi się tu podoba, dostaję dobre jedzenie dla kotów, a nie jakieś odpadki i żarcie dla psów O.o Mam już swój fotel, a łóżkiem się podzieliłam z Kaśką, chociaż kto wie, może kiedyś ją z niego wykopię. Ludzie są całkiem mili, co prawda za często usiłują mnie zwalać ze stołu i ciągle by mnie nosili i przytulali, ale ja się nie daję. Wolę jeździć na ich ramionach, całkiem ciekawe mam stamtąd widoki ;) W ogóle fajnie jest, mam dużo zabawek i pełno papierów do obgryzania :D
Dobra, dobra, koniec tego gadania, pora na moje fotki, bo wiem, że na nie czekacie :>

 Prawda, że mam śliczne wąsiki? :>

 Wiem, że wszyscy zachwycają się moim pięknym nosem, więc macie zbliżenie ;P

 Nawet podczas snu udowadniam jaka jestem giętka ;)

 Też Wam się spać zachciało?

Adin, dwa, tri, czetyrie... spójrzcie mi głęboko w oczy... i dajcie coś smacznego do jedzenia...

 Fuuuuj lakiery, nie cierpię tego smrodu, a feee...

 Nie ma to jak papier do żucia.

 O, ludziowa wyżerka, co my tu mamy...

 snif, snif... eee tego się nie da pić, może chociaż jedzenie dobre...

 ... eee jakieś takie...

 I co z tego, że ładnie ze mną to żarcie wygląda, jak głodna chodzę ;_;

 Życie kota jest ciężkie...

... całe dobre jedzenie znowu zamknięte w szafce ;_;

Oj, smutno mi się zrobiło. Idę do Kaśki pomiałczeć, może mi jakiegoś suszka sypnie :>
Jestem pewna, że się Wam moja notka podobała ;p Nie zapomnijcie powiedzieć Kaście, żeby mi więcej zdjęć robiła, bo ona nic tylko paznokcie i te śmierdzące lakiery pstryka. Po co to komu? O.o

Miziam Was ogonkiem serdecznie.

Zuzia <3

44 komentarze:

  1. To zdjęcie na końcu jest genialne! Jaka śliczna Zuzia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo chciałam napisać :P ostatnie rozkłada na łopatki :P

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Śliczna kicia, nic dziwnego że człowieki ją tylko przytulają i przytulają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jest absolutnie przeurocza! :D a ostatnie zdjęcie jest świetne :) wymiziaj ją porządnie ode mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna kicia! Świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie wpisy! kochana ta Twoja kicia!

    OdpowiedzUsuń
  6. chociaż się Zuzka wygadałaś ... widzisz jaka ta Kaśka jest, mi też tylko o lakierach mówi, a Ty je jeszcze wdychasz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki obłudnik, co mnie zagadujesz to płytki i lakiery, a tutaj udajesz, że to ja. O Ty babo jedna! ;p

      Usuń
  7. Ale słodko! :) Osobiście kotów się boję i jestem zdecydowanie psiarą niż kociarą, ale ta notka i te zdjęcia są tak urocze, że z chęcią poznałabym Ciebie Zuźka...może bym Cię polubiła :D Poproś Kaśkę, aby Ci tez pomalowała pazurki - zobaczysz, że od razu przestaniesz marudzić na ten zapach, a Twoje łapki będą wyglądały cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuuuuj będą mi łapki śmierdzieć, jak ja się będę myć? Nie ma mowy! ;p

      Usuń
  8. Zuzinku! dobrze, że w końcu zabrałaś Kaśce klawiaturę... podpatrz tylko jeszcze jak się otwiera lodówkę i już nigdy nie będziesz chodzić głodna XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kotka! :) Zdjęcia bardzo fajnie wyszły :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ty jesteś słodka kocinko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodka:) żeby moja tak chciała pozować:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia nie pozuje, na Zuzię się trzeba zaczaić ;)

      Usuń
  12. Normalnie prawie uwierzyłam, że to Twój kot pisał, haha :D. Świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie no kot jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, koty są zajebiste - takie pozytywne świry :D

    OdpowiedzUsuń
  15. miau Zuziu, tu Fifek, moja Pani padła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miau Fifku, dziabnij ją ząbkami w stopę, na pewni wstanie :D

      Usuń
  16. jakie cudowne zdjęcia! piękna dziewczynka :))))) pomiziaj Zuzię ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka piękna, sama słodycz po prostu <3 czemu mojej Pyśce nie da się takich zdjęć zrobić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się da, tylko mnie do tego potrzeba? ;>

      Usuń
  18. Niezły miksik Zuzi :)) ładnie złapane chwile.

    OdpowiedzUsuń
  19. Balbina (kot z piekła :D) pozdrawia Zuzannę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzanna, kot z przedmieścia, pozdrawia Balbinę ;)

      Usuń
  20. boska kotka :) ma prześliczny zadziorny wyraz pyszczka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna kotka:) Co prawda sama mam pieski, ale równie małe co Twoja Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie małe zwierzaki są śliczne ;)

      Usuń
  22. hahahaha świetna notka!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.