wtorek, 4 marca 2014

Dostałam paczkę :D

Na początek parę słów wyjaśnienia. O Ali (czasem zwanej przeze mnie Alikiem) wspominam od czasu do czasu. Trudno unikać wspominania o niej, skoro czasem zaopatruje mnie w różne ciekawe rzeczy. Ali to straszna powsinoga, która uwielbia pałętać się po świecie, szczególnie po Azji. Kiedyś siedziała w Chinach i pokazywałam Wam wtedy fanty od niej. Od września, a w zasadzie końca sierpnia Ali siedzi na Tajwanie i ponoć się uczy ;) Ja mam wrażenie, że przeważnie jeździ na wycieczki i robi zakupy na taobao, czyli takim azjatyckim allegro, ale nie narzekam wcale, bo dzięki temu mam co Wam pokazać ;D 
Ali udało się namówić koleżankę współlokatorki, żeby przywiozła moje fanty do Polski i mi wysłała. Beatka spisała się na medal i paczkę dostałam bardzo szybko. Jeżeli kiedyś tu trafi, to dziękuję bardzo :D
Dobra już nie przynudzam, tylko przechodzę do pokazywania. Post zapowiada się baaardzo długi ;p

Zacznę od tego, co z blogiem najbardziej związane, czyli lakierów.
 Cztery ozdobne topy Etude House

 #109

#116

 #119

 #123

Foliowe naklejki na paznokcie. Ali mówi, że są dobre, nie sprawiają większych problemów przy aplikacji, a do tego trzymają się jak głupie. Zobaczymy. Mam zamiar dzisiaj jedne wypróbować, tylko jeszcze nie zdecydowałam które ;)














Trochę kosmetyków do pielęgnacji.
 Wszystko widać na obrazku ;) 

 Scrub do twarzy

 Maski w formie maski godnej Hannibala Lectera ;)

Próbki BB kremu, czyli coś co u mnie się nie zmarnuje ;)

A teraz cała seria rzeczy, które są tak sweetaśne, że aż pchają się na usta okrzyki typu "awww" i "kawaiiii" ;)

Muszę przyznać, że nie byłam w stanie domyślić się przeznaczenia tej uroczej koszulki.

Okazało się, że służy do przechowywania chusteczek higienicznych :D

Naklejka teoretycznie nad kontakt, ale niekoniecznie. Widzicie tego kotecka? ;>

Dwa kotecki, czyli Hello Kitty, które na papierze toaletowym i podpaskach mnie dobijają, 
ale jako spinacze - czemu nie ;)

Trzy kotecki :D Marki foldzik, czyli fold szkocki zwisłouchy - moje kocie marzenie <3

Jednego od razu zamontowałam. 
Zapomniałam spytać Ali co on tam ma napisane, ale to się nadrobi ;)

Coś co uwielbiam, czyli cała seria przywieszek i breloczków.
 Hipcio z dzwoneczkiem i pingwinek z moim znakiem chińskiego zodiaku, czyli koniem. 
Znak świeci w ciemnościach @_@
Btw jest rok konia właśnie ;)

 Kimono by się przydało ;)

 Czyżby międzywojenna reklama firmy obuwniczej? ;p

A teraz zmiana klimatu i fanty z Chicago ;)

 Będę się lansić ze stówką ;>

 Wielki słoń, który umie robić dyskotekę parasolką XD

Okazał się przywieszką z żelem antybakteryjnym. 

Koniec paczuchy. I jak się Wam podobało? Ja się ciągle zachwycam i mam ochotę wypróbować wszystko jednocześnie ;) Dzięki Aliku ;*

Na koniec druga paczka, którą dzisiaj dostałam. Zakupy ze strony Świat Zapachów. Skorzystałam z weekendowej promocji i zgarnęłam dwie świece Yankee Candle. Musiałam się Wam pochwalić,, bo w domu przez moją świecomanię dziwnie na mnie patrzą ;)



39 komentarzy:

  1. super rzeczy, lakiery są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj pytałam o Innisfree, ale Etude House przebija wszytko! *o* A ten słonik to już zdecydowanie hit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich się na pewno nie będę pozbywać ;p

      Usuń
    2. Jasne do przewidzenia, dlatego nawet nie pytam :D Pozostaje mi czekać na swatche.

      Usuń
  3. O matko, ile cudowności!! Lakiery boskie, naklejki jeszcze bardziej =D Cała reszta zabawna :) Napisz jak pachnie króliczkowa YC, pliss ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym to ja wiedziała jak pachnie, 4 godziny paliłam i nie mogę ustalić co czuję XD
      W szkle na pewno czuć czekoladę białą, ale jak się pali to zapach jest zupełnie inny. Najbardziej mi się kojarzy z salted caramel od YC tylko bez karmelu, a ta świeczka wielu ludziom z kurczakiem się kojarzyła XD W każdym razie jeżeli liczysz na zapach białej czekolady, to niestety nie bardzo go czuję.

      Usuń
    2. hmmm zgasiłam świecę jakieś 15 minut temu, a teraz weszłam do pokoju i poczułam coś jakby czekoladę, zaprawdę dziwna jest ta świeca XD

      Usuń
  4. nie za dobrze Ci? :P ejj fajne te gadżeciki i mówię to ja, osoba stroniąca od wszelkich pierdółek

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko fajne, najbardziej zaskoczył mnie pokrowiec na chusteczki. :D Najbardziej spodobały mi się niebieskie naklejki w kolorowe kółeczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naklejki mają piękne wzory, nie wiedziałabym po które sięgnąć jako pierwsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoń jest po prostu OBŁĘDNY!!! <3 zakochałam się w nim ;) A reszta to istne szaleństwo ;) lakiery z początku robią niesamowite wrażenie i już czekam, aż je pokażesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie na chusteczki rewelacja!!! Ludzie to mają pomysły ;)) Słonik też boski ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda! Z chęcią zobaczę efekty na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. woow jestem pod wrażeniem tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. awww... kawaiii.... *.* weź biedronki, albo nie... parasolki! albo pod biedronkami... kurde no... też nie mogę zdecydować :)
    kotecek jak kotecek... jego myśli mnie bardziej "zelektryzowały" XD

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cuda <3 zazdroszczę takiej powsinogi:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cuda, lakiery i te naklejki :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile cudowności:) Lakiery bomba;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuda! Biedronki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy :) i te paznokciowe i te nie paznokciowe ;) takie slodkieee

    OdpowiedzUsuń
  17. Top z numerkiem #116 przepiękny! Jestem baaardzo ciekawa jak będzie wyglądał na paznokciach :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten wielokolorowy top jest boski! Muszę taki mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cudeńka :) !! co jedna rzecz to lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakiery są boskie <3 I fajne to coś na chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile cudowności. Lakiery są meeeeeega, czekam na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przewijam, przewijam i co zostało mi w głowie- oczywiście naklejki z kocurkiem. To zakrawa na kociomanię ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. koniecznie pokaż naklejki na paznokciach :) te galaxy są boskie

    OdpowiedzUsuń
  24. Te kolorowe galaktyczne naklejki podbiły moje serce!
    (Btw, paczka z Tajwanu, a Ty wspominasz o kimonie - nie ten kraj ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. nie mogę się doczekać tych naklejek na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczności, a niektóre z tych rzeczy bardzo zabawne, szczególnie słonik^^

    OdpowiedzUsuń
  27. glit kolorowy boski! w ogóle jakie profi makro :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.