niedziela, 23 marca 2014

Lakiery wkradają mi się do domu

Jakiś czas temu poczyniłam wielkie lakierowe zakupy i stwierdziłam, że mi starczy. Na myśl o kupowaniu lakierów miałam takie "łeeee nie chce mi się". Dlatego kompletnie nie rozumiem tego co mi się na półeczce z nowymi zakupami uzbierało O.o Mam podejrzenia, że lakiery same mi się tam wkradły, bo przecież niemożliwe, żebym je kupowała, prawda???

 Zestaw do testowania. 
W sumie miałam testować tylko top matujący, ale dostałam jeszcze dwa lakiery z serii Rich Color.

 Golden Rose Matte Top Coat

 Golden Rose Rich Color 44

  Golden Rose Rich Color 46

 Zakupy z colorowo.

 Colour Alike - Holo Top Coat - B. a star

 Colour Alike - Rio de Balango - 504 Los diamentos

 Colour Alike - Rio de Balango - 505 Oto El Złoto

 Zakupy, które zrobiłam dzięki antiii :)

 Orly - Kolekcja podstawowa - Star Spangled

 Orly - Blush - Dare to Bare

 Powiedzmy, że to nowości z Natury. 
Dawno tam lakierów nie kupowałam, więc nie wiem na ile to nowe ;P

 Essence - Effect Nail Polish - 12 Bejeweled

 Essence - Special Effect! Topper - 23 Million Dollar Baby

 Essence - Effect Nail Polish - 03 Glitz & Glam

 Nowe Wibki z Rossmanna

 Wibo - Celebrity Nails - 5 So classy

 Wibo - Celebrity Nails - 2 My Charming

 Lakier z Born Pretty Store, który kusił mnie od jakiegoś czasu, 
w końcu zdecydowałam się na zakup.

 Born Pretty - Holo Polish - 12

 I znowu zestaw z Natury.

 Catrice - 50 Glitterazzi

 Catrice - Crushed Crystals - 06 06 Call Me Princess

Catrice - Crushed Crystals - 02 PLUMdogMillionaire

Jak widać mój portfel nigdzie nie jest bezpieczny >_>

52 komentarze:

  1. o wlasnie nalozylam top matujacy :D a ten essence z hexami tez kupilam, smieszny jest tylko beznadziejnie schnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak bym Poshe na wierzch dawała, więc mi rybka ;)

      Usuń
    2. no właśnie nie do końca, bo on tak schnie że jak nakładasz wysuszający top to przesuwają się te hexy, trzeba bardzo z nimi uważać ew. łowić :)

      Usuń
    3. A to cham :/ W takim razie standardowo wyłowię same heksy, a baza niech spływa ;)

      Usuń
  2. Mam pytanie: jaki jest skład tego topu matującego? Konkretnie pytam o to, czy w składzie jest formaldehyd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę w składzie formaldehydu ani żadnych methyli, czyli powinien być od tego wolny.

      Usuń
    2. Ok. Dziękuję za odpowiedź.
      I o swatch tego topu ślicznie proszę :)

      Usuń
  3. Kupiłam parę dni temu Catrice Glitterazzi i niestety jest to dziadostwo jakich wiele ;/ Folia nie chce schodzi z pędzelka, niektóre kawałki są ogromne, jest oczywiście gruba i ma jeszcze jakieś wady o których zapomniałam. Okropność :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tego typu topy często tak mają :/ Trzeba będzie wymyślić na niego sposób ;)

      Usuń
    2. Gąbeczką go, jak gradienty, działa jak cudo na glittery, bo nie zostawia na paznokciu grubych, długoschnących mas lakieru i duże ilości świecidełek. Tylko czasem trudno jest wyczuć, ile to za dużo (prawidłowa odpowiedź, nigdy nie jest za dużo :D )

      Usuń
  4. No no.. W buteleczkach wiele z nich bardzo kusi.. Czekam z niecierpliwością na swatche.. Zwłaszcza tych z Natury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że część na paznokciach znacznie straci urok ;)

      Usuń
  5. jestem ciekawa tego matującego topu Z Golden Rose. Ten róż nr 46 posiadam i jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszej próbie stwierdzam, że mat zacny jest :)

      Usuń
  6. a mnie podbiło Los Diamentos! Arriva! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę meksykańskie nastroje się udzieliły XD

      Usuń
  7. Zrobiłam takie same zakupy na colorowo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jak się spisze top z GR :) Na różowy piasek z Catrice chciałam się skusić, ale akurat go nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszej próbie top zapowiada się bardzo dobrze :)
      Może jeszcze ten różowy piasek dorzucą :>

      Usuń
  9. Jakie cudowności;) ja dzisiaj kupiłam własnie matujący top z Rimmela;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak się będzie spisywał :)

      Usuń
  10. ile nowości ;D też mam tę miętę z GR i jest teraz moim ulubionym lakierem ;)
    jestem ciekawa tych dwóch pierwszych z essenca ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za miętami i różami na sobie nie za bardzo przepadam, więc do ulubieńców nie wskoczy, ale niezła jest ;)
      A ja jestem ciekawa tego trzeciego jak na paznokciach wyjdzie ;P

      Usuń
  11. Catrice - Crushed Crystals - 02 PLUMdogMillionaire to piasek? Jestem bardzo ciekawa jak wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piasek bardzo drobny. Bardzo mi się podoba, więc pewnie niedługo na paznokciach wyląduje :>

      Usuń
  12. ciekawi mnie ten matte top, był u mnie ostatnio ale nie wzięłam bo rzadko matuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszej próbie zapowiada się bardzo przyzwoicie :)

      Usuń
  13. no rzeczywiście troszkę się ich nazbierało! :D a ja mam właśnie swoją miętkę (44) na pazurkach i jestem baaardzo zadowolona z niej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za miętkami na sobie nie przepadam, ale ładna jest ;)

      Usuń
  14. czekam na słoczki lakieru z Born Pretty ... :D

    ps. znowu poszalałaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czekam na słońce, żeby słocznąć ;)
      Nie poznałam Cię na tym avie ;p

      Usuń
  15. Sporo tego :) Ale wszystkie chętnie widziałabym i u siebie :) A szczególnie lakiery GR Rich Color, które zawsze są u mnie mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc to moje pierwsze Rich Color, jakoś nie miałam okazji do tej pory spróbować tej serii ;)

      Usuń
  16. Ah..
    Rozweselasz ludzi swoimi tekstami ;) jesteś Cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, staram się jak mogę ;)

      Usuń
  17. Tak to czasem bywa...
    ...nigdy nie wiesz kiedy jakiś lakier wpadnie z wizytą:D

    OdpowiedzUsuń
  18. lakierów nigdy dość! ten born jest very pretty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobnie, niby nic nie kupuję a półeczka z nowościami lakierowymi prawie zapchana. Mam teorię, że w nocy przychodzą do mnie krasnoludki i podrzucają co chwila jakieś nowe buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wredne te krasnoludki, zamiast sprzątać zaśmiecają półki ;)

      Usuń
  20. W zeszłym roku kupiłam GR Rich Color nr 44. W sklepie lakier średnio mi się podobał i uważałam, że niezbyt do mnie pasuje bo jestem przyzwyczajona do bardziej stonowanych kolorów ale stwierdziłam, że w końcu mamy lato więc czas pomalować paznokcie na coś bardziej szalonego... Wyszło na to, że przez trzymiesięczne wakacje (ach te studenckie życie ;) ) zużyłam pół buteleczki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta mięta jakaś specjalnie "szalejąca" nie jest, szczególnie w porównaniu do mojej zgrai neonów. Ale wiadomo, co kto lubi to nosi :) Może dzięki niej przekonasz się jeszcze do jakiegoś ciekawego koloru na paznokciach ;>

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.