sobota, 22 marca 2014

Natura

Paluszek mnie boli, więc długo pisać nie będę ;p
Dwie warstwy lakieru Diadem 28 Biała kreda ozdobiłam kolorowymi ciapkami wykonanymi kawałkiem gąbki i lakierami: 
- p2 - Color Victim - 530 Charming,
- China Glaze - ElectroPop - Gaga for Green,
- China Glaze - Poolside - Flip Flop Fantasy.
Stempel wykonałam używając płytki MoYou Mother Nature 02 oraz tego co stało pod ręką, czyli Colour Alike Typografia L. Okazało się, że chociaż lakier jest dobrze napigmentowany, to jednak do stempli nie bardzo się nadaje :( Wzór oczywiście utrwaliłam topem.









31 komentarzy:

  1. Śliczne pastele, a całość tak fajnie się komponuje, że na prawdę wygląda jakby ptaszek na łonie natury był :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wiosennie i optymistycznie.. Strasznie podoba mi się kolorystyka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi ten czarny przeszkadza i żałuję, że ciemnej zieleni nie użyłam ;)

      Usuń
    2. A nie.. Mi czerń tutaj pasuje idealnie.. :)

      Usuń
  3. mi sie podoba ptasiek na wskazującym :P

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam mani ciapkowe z różnymi kolorami a ptasiek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się ♥ W kolorach i we wzorze, cudo ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Efekt! Cudowne kolory i ten stempel <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, ale cudny mani! Te ptaszki są prześliczne =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie ptaszyny na tle pasteli, super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem mega zauroczona tym mani:)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne!! mega wiosenne i takie świeże :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczne tło, o stemplach już nawet nie wspomnę, ta płytka mi się marzy i chyba na pewno na nią się skuszę w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kolorowa baza i fajne te stemple :) też byłam zawiedziona tym, że czerń z Typografii średnio stempluje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :/ Stemplowanie jeszcze jako tako idzie, ale później bardzo łatwo się rozmazuje pod topem. Wibo Express growth 34 lepiej się sprawdza na tym polu.

      Usuń
  13. jakież cudeńka :) i takie bardzo wiosenne mani, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękne, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowne pazurki! Genialnie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie! Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie to wygląda :D tło jest wspaniałe i do tego te stemple wiosenne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. stworzyłaś magiczne zdobienie, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.