sobota, 8 marca 2014

Popularny motyw ;)

Ostatnio mało plątam się po necie, nie jestem na bieżąco z trendami i mani robię wg swojego widzimisię. Ten mani zaczęłam od stwierdzenia, że chcę na sobie wypróbować żółty neon. Dopiero jak miałam pomalowane paznokcie zaczęłam się zastanawiać co dołożyć takiemu słoneczku. Jakoś nic mi do głowy nie przyszło, więc wklepałam w google "yellow nails" i trafiłam m.in. na ten mani.


Motyw krzywo namalowanego konturu kwiatów, zaczerpnięty zresztą od Jana Weissa, bardzo przypadł mi do gustu (ucieszyła się szczególnie moja lewa ręka ;>), więc postanowiłam go wykorzystać po swojemu. Zdobionym mani pochwaliłam się na Instagramie i okazało się, że taki mani miała w planach Tamit24 i Panna Marchewka. No ja nie wiedziałam, że w taki popularny motyw trafiłam ;>
Dobra, to może jakieś szczegóły techniczne podam ;) Jedna warstwa China Glaze Snow z serii Specialty. Dwie warstwy China Glaze Sun Worshiper z kolekcji Poolside. Kropki zrobione sondą i China Glaze Snow. Reszta wymalowana czarną farbą akrylową. Całość pokryta topem. 














38 komentarzy:

  1. Bardzo fajny jest ten motyw :D Jeszcze na tak pięknym neonie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam u dziewczyn ten wzór i już wtedy mi się podobał, ale twórczości Weissa chyba bym nie powiesiła na ścianie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurka, odjazdowe te kwiatki... i w sumie może się ręka trochę trząść :p
    Tez będę musiała takie zmalować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Calkiem niedawno właśnie też gdzieś ten motyw widziałam. Tylko gdzie? Nie pamiętam..
    W każdym razie ogromnie mi się podoba, więc na pewno sama kiedyś spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo wdzięczny do wykonania ;)

      Usuń
  5. Jak pięknie Ci wyszły te kwiatki :) Podoba mi sie ta Chineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycasz :) superanckie ;) bardzo mi sie podoba Twoje wykonanie. Lepsze od orginalu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chinka super daje po oczach! :D i wzory bezbłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie cudnie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ojj ale wspaniałe :) ten pomarańcz wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy, ale też odważny mani;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wam powiem, ta hatsu to jest, takie kwiaty! super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie piękny jest ten motyw mi także on przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętem ten motyw, już go u dziewczyn widziałam i bardzo mi się podoba :) W twoim wykonaniu też wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. :D doczekałam się i twojej wersji :) świetne połączenie kolorystyczne! I ty idealnie oddałaś tą chaotyczną kreskę (nie to co ja ;/) super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądają... Moja lewa ręka też by się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne te wzorki. podziwiam wprawne ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to wygląda ;) Można się spytać gdzie się zaopatrujesz w lakiery China Glaze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaopatrywałam się w alphanailstylist.pl, ale niestety musieli zrezygnować ze sprzedaży Chinek. Teraz pewnie będę kupować, w którymś hamerykańskim sklepie.

      Usuń
  18. supr to wygląda! i Twoja wersja kolorystyczna dużo bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialnie wygląda to zdobienie na tak wyrazistej bazie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne są te pazurki! Takie wyraziste i przykuwające uwagę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak misternie wykonane, wielki szacun!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wzór :D I faktycznie, kilka razy już na niego wpadłam gdzieś ;P A co do flormara z mojego posta, to nie do końca jest to holo, raczej cała masa takich holo drobinek, nie wiem jak to wyjaśnić... ;) holo glitter? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. chaos kontrolowany :D
    extra, bardzo mi się podoba w połączeniu z tym lakierem bazowym

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.