sobota, 1 marca 2014

Ruffian i stempel

Ostatnio serwowałam Wam same swatche i mam nadzieję, że stęskniłyście się za wzorkami, bo mam kilka w zanadrzu ;>
Zacznę od mani, który bardzo mi się spodobał. W zasadzie robiłam go bez przekonania, ale im dłużej nosiłam, tym bardziej byłam nim zachwycona ;) Mani zaczęłam od zrobienia ruffian manicure. To pierwszy raz kiedy robiłam taki mani i bałam się, że coś w nim popsuję. Jak się teraz patrzę to myślę, że za dużo srebrnego przy skórkach zostawiłam, ale nie jest tak źle. Srebrny spód do warstwa China Glaze Sci-Fi z kolekcji Khrome. Na nim dwie warstwy China Glaze Prey Tell z On Safari. W zasadzie do ruffiana najlepszy byłby jednowarstwowiec, ale jak widać da się to zrobić czymś mniej kryjącym. Krawędź przy Prey Tell nie bardzo ładnie mi wyszła, więc poprawiłam ją przed drugą warstwą przy pomocy cienkiego pędzelka do malowania wzorków. O ile pamiętam w tym momencie nałożyłam top Sally Hansen Insta-Dri żeby trochę przyspieszyć wysychanie lakierów. Później już "tylko" dołożyłam stempel używając do tego China Gaze Sci-Fi oraz płytki Bundle Monster BM-406. Wzór utrwaliłam topem, przy okazji odkrywając, że pędzelek mimo, że nie rozmazuje wzoru, to roznosi po płytce drobinki srebrnego lakieru.













25 komentarzy:

  1. świetne połączenie! Podoba mi się :) zresztą jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie!!! a kicia rozkoszna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie kolorki dobrane i stemplowy wzorek też.. A kicia.. też chcę taką :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarujący mani! przepadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, genialnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne zdobienie :) uwielbiam Twoje fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O w mordę, muszę mieć BM, muszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie w drodze jest jedno jumbo i GALS Fairy :) następny będzie albo jakiś set BM albo bufecik Putin ^^

      Usuń
  8. Wygląda świetnie, a kotek na zdjęciu podwaja urok zdobienia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny wzorek a koteł jak zawsze robi za świetne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez Ciebie naszło mnie na ruffian:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ^^" Poczekaj trochę, może Ci przejdzie ;)

      Usuń
  11. fajny pomysł na połączenie ruffiana ze stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wreszcie wiem co to ruffian ! :) a kotek przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem specjalną fanką rufiana, ale przyznam że wyszło fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładnie wyszło :D
    zdjęcie z kotkiem najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł, jak mi nejlsy odrosną to może coś podobnego wytworzę :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.