wtorek, 11 marca 2014

Taki różowy, że aż czerwony

Dzisiaj lakier, który mimo iż na zdjęciach, a czasem i na rękach wydaje się czerwony, to jednak jest bardzo głębokim różem z czerwonymi tonami. Jakoś w Internecie nigdy na mnie wrażenia nie robił, ale gdy wylądował na moich paznokciach to od razu wywołał efekt "wooow". Mowa o China Glaze Snap My Dragon (ach ta nazwa :D) z kolekcji Avant Garden. Lakier jest bardzo przyjemny, ma świetne krycie, chociaż żeby wyglądał idealnie potrzebuje dwóch warstw. Ozdobiłam go jednym z moich dobrze wyćwiczonych motywów, czyli różyczkami. Wymalowałam je cienkim pędzlem i czarną farbą akrylową. Mani utrwaliłam topem.







 Zdjęcia w słońcu 


35 komentarzy:

  1. Świetny wzorek :) Kolor mnie nie przekonał przez ten lekko perłowy wygląd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem gdzie Ty ta perłę widzisz ;P

      Usuń
    2. ...ale ja też takie letko perłowe widzę, tyle że mnie się dzięki temu bardziej podoba *_*

      Usuń
  2. Wszędzie China Glaze... aż zazdrość łapie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się nie bój, trochę cierpliwości i CG znowu u nas będzie ;)

      Usuń
  3. Czy mi się wydaje czy nowy kształt paznokci? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze pięknie zmalowane róże <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne paznokcie :) pieknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  6. znany lakier, ładny :) zdobienie piękne! Całość świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie kolor ma obłędny :) i różyczki tu świetnie pasują jest delikatnie i pięknie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie z tymi różyczkami!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje różyczki są takie śliczne i precyzyjne, że zaczęłam ćwiczyć swoje na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą wychodzić :D

      Usuń
  10. baza średnio mi się podoba, ale różyczki perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nazwa tego koloru niezwykle pobudza wyobraźnię :) A że masz rękę do różyczek, to już napisały wszystkie osoby nade mną. Cud, miód i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ślicznie :D różyczki dodały temu lakierkowi dużo elegancji :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite jest to, że sama namalowałaś takie piękne różyczki - na pierwszy rzut oka byłam pewna, że to stempel - a potem przeczytałam notkę ;-) Chylę głowę przed Twoim talentem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stemplem pewnie wyszło by mi krzywo ;)

      Usuń
  14. Piekny efekt na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mulę ruż. Mólę rórz. Oj tam, nieważne. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne połączenie, niby klasycznie a jednak z pazurem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i eleganckie zdobienie :) I te różyczki.. perfekcja:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.