piątek, 7 marca 2014

Wiosenny zwierz

Nie będę długo pisać, bo ten tydzień mnie wykończył i sił brak. Gorzej, że przyszły będzie o wiele bardziej intensywny >_>
Dzisiaj mani, który niedługo będę mogła robić z zamkniętymi oczami. Co jak co, ale cętek już się trochę już namalowałam ;> 
Na paznokciach mam China Glaze Sun of a Peach z kolekcji Sunsational. O ile dobrze pamiętam skończyłam na trzech warstwach. Lakier kryje po dwóch, ale miałam trochę smug na paznockiach, więc postanowiłam dołożyć warstwę numer 3. Ciapki wymalowałam cienkim pędzelkiem i czarną farbą akrylową. Całość utrwaliłam topem








 Zdjęcia w słońcu 


21 komentarzy:

  1. <3 Szkoda że Chinki już sa cieżko dostępne bo po tym mani mam straszną ochote na ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten lakier ^^ na białej bazie kryje o wiele lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tego typu wzorki. Zwłaszcza na Takim pięknym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Muszę poćwiczyć panterkę, bo uwielbiam ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jedyne cętki jakie robiłam u siebie, to te stemplowane... szejm on me O.o

    OdpowiedzUsuń
  6. ajjj uwielbiam ten motyw :) prześliczny kolorek bazowy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne cętki! Ja próbowałam 2 razy namalować je na paznokciach, lecz zawsze z marnym skutkiem. Ale jak to mówią- trening czyni mistrza, więc w wolnym czasie będę ćwiczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super efekt i bardzo precyzyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cętki śliczne, a ten lakier CG...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piekny kolor! *___* Kocham neony na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ideał, po prostu ideał! A wzorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie to wygląda razem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam twoje mani na neonach, u malo kogo neony wygladaja tak dobrze jak u ciebie :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.