poniedziałek, 17 marca 2014

Zielono

Z Irlandią nie mam nic wspólnego, żadnych przodków, zainteresowań ani nawet znajomych (przynajmniej nic o tym nie wiem). Mimo to postanowiłam zrobić paznokcie na Świętego Patryka, bo: 1) lubię zielony 2) płytki z irlandzkimi wzorkami mi się marnują 3) a czemu nie? ;p
Zaczęłam od nałożenia jednej warstwy lakieru Diadem nr 28 Biała kreda. Wyszło ze smugami, ale to mi nie przeszkadzało, ponieważ wszystko się wyrównało, gdy ciapałam paznokcie gąbką i mieszanką Białej kredy oraz Q by Colour Alike nr 161 Tatarak uzyskując gradient. Żeby lepiej się stemplowało wyrównałam płytkę warstwą Sally Hansen Insta-Dri. I tu zaczął się problem, bo jakoś nie mogłam trafić w helmerze na pasującą ciemną zieleń, która dobrze by stemplowała >_> Skończyło się w końcu na Color Club Artsy Crafty z serii Back to Boho, ale jak na mój gust stempel okazał się mało wyraźny, dlatego w ten sposób ozdobiłam tylko cztery paznokcie. Na reszcie sondą dodałam trochę kropek, które podobają mi się o wiele bardziej niż stemple ;) Stemplom na palcach serdecznych poprawiłam przy okazji koniczynki. Do stemplowania użyłam płytek Bundle Monster BM-H04 i BM-H05. Całość utrwaliłam topem. 









49 komentarzy:

  1. Jak zwykle pięknie!! Gradient wyszedł Tobie fantastycznie :) Kropki takie proste, ale najbardziej mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny gradient, a wzorek dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem z niego bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  3. Jeszcze nie widziałam takiego motywu z kropeczkami.. strasznie mi się podoba :D Chyba pozwolę sobie go zgapić:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszło :) Ja jakoś nie mam cierpliwości do takich zdobień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy robi to co lubi i co mu wychodzi ;)

      Usuń
  5. Pięknie! Zielono, wiosennie, wesoło, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wykorzystałaś płytkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z kolei kocham dzien sw. Patryka :), zdobienie przesliczne. Ja dzis nia mialam dznia na malowanie, czasem tak bywa ze nic nie idzie :(. Twoje za to jest przepiekne, i rekompensuje mi moj niedosyt pieknych zdobien. Milo popatrzec na tak sliczne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie dni, że nie wychodzi mi nic co zaplanowałam na paznokciach :/

      Usuń
  8. piękny gradient idealne przejścia a wzory tu fantastycznie pasują :) ja chcę już wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie kolorowe, pozytywne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zieleni nie lubię, ale to mani mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że Św.Patrykowi zieleń towarzyszy, nie cierpię jej. Zdobienie samo w sobie super.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie się wszystko komponuje, ta podkowa z koniczynką mnie rozwaliła ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. a w Irlandii dziś Bank Holiday - wolne!! na miniaturce myślałam, że to kiwi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. genialnie wyglądają:)
    też miałam w planach pomalowanie dziś paznokci na zielono, ale jakoś się nie wyrobiłam w czasie

    OdpowiedzUsuń
  15. ooooo mi zdobienie trochę przywodzi na myśl kiwi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne mani :) Jeszcze zanim przeczytałam opis pomyślałam właśnie o dniu św. Patryka bo takie zielone i w ogóle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dobrze się w klimat wpasowałam ;)

      Usuń
  17. kocham zielony cudownie idealne mani:)

    OdpowiedzUsuń
  18. o rany :) ale piękny ! nie przepadam za zielonym ale w tym połaczeniu wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Eh.. A mi zabrakło czasu na mani z okazji dnia św. Patryka :(
    Przynajmniej popatrzę sobie na twoje cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłabym tu napisać dokładnie to samo :D

      Usuń
    2. A mi się wyjątkowo udało, bo przeważnie orientuję się 17, że to już i że za późno ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.