niedziela, 30 marca 2014

Znowu naklejkowo

Tym razem niezbyt udany naklejkowy mani, na szczęście z daleka tego nie widać, więc da się przeboleć ;)

Naklejki, których użyłam tym razem były trochę inne niż ostatnio. Mimo, że w kartoniku było 8 sztuk na każdą dłoń, to miałam pewne problemy z dopasowaniem ich do moich paznokci. 
Samo naklejanie odbyło się bez większych problemów. Kłopoty zaczęły się w momencie, gdy uparłam się utrwalić naklejki topem. W instrukcji obsługi nie było mowy o topie, ale jakoś nie mogłam uwierzyć, że naklejki bez niego będą się trzymać. Okazało się, że niezależnie od tego jakiego topu próbowałam po kilkunastu sekundach naklejki zaczynały się marszczyć >_> 
Mam jeszcze jedne naklejki z tej firmy, chyba następnym razem spróbuję nosić je bez topu.









29 komentarzy:

  1. Widać tylko w naprawdę dużym przybliżeniu, więc nie ma się co martwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam, że i tak udało Ci się tak ładnie je dopasować:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat rozmiarem w moje paznokcie nawet trafiły, a do tego dają się nawet naciągać ;)

      Usuń
  3. Wyglądają pięknie :)
    _______________
    www.perfectsklep.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo wszystko efekt jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 8 sztuk? Jakiś błąd się wkradł czy ja źle rozumuje?
    Wzór tych naklejek bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 sztuk na każdą rękę XD Miałam dopisać, ale mi domownicy wtedy przeszkadzali i mi umknęło ;)

      Usuń
  6. ten wzór bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo efektowne.. Co do topu to pewnie miałabym tak jak Ty.. Nie wyobrażam sobie nie utrwalania mani czymś na koniec.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne :) No spróbuj może bez topa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam jedne z tej firmy jeszcze i zobaczę jak się bez topa spiszą ;)

      Usuń
  9. prześliczne, uwielbiam naklejki, wyglądają niezwykle efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kojarzą mi się z pisankami ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie naklejko odpadają, w przenośni i dosłownie! ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na dobre jeszcze nie trafiłaś ;)

      Usuń
  12. kurczę, fajnie to wygląda. Muszę się skusić kiedyś na próbę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że trafisz na te lepszej jakości ;)

      Usuń
  13. nie widać mocno tego marszczenia :)
    cudownie Twoim paznokciom w takich wzorach ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu widać, że lepiej się czują niż w jednokolorowej wersji ;)

      Usuń
  14. wyglądają super! prawie nie widać tych "zmarszczek" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tam oj tam, żeby zmarszczki zauważyć, trzeba się przyglądać ;) Bardzo ładnie wyglądają, wzorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście zdjęć się nie maca, więc nie czuć jakie to było nierówne ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.