poniedziałek, 24 marca 2014

Złote zawijasy

Czasem mam taki dzień, że nie ważne jak długo grzebię w helmerze albo wzornikach, nie potrafię znaleźć ani jednego lakieru, który by mi się podobał lub zainspirował do wykonania ciekawego mani. Od jakiegoś czasu, gdy zauważam w sobie taką dziwną niemoc, rezygnuję z grzebania w lakierach i otwieram zakładkę z moją kolekcją. Sprawdzam 3 pierwsze lakiery z listy których jeszcze nie pokazywałam na blogu i wybieram z nich "najmniejsze zło". 
Tym razem padło na lakier z AllePaznockie NTN 01. Do pełnego krycia wystarczyły mu dwie warstwy. Lakier ma jednak wykończenie lekko frostowe i niestety widać było na nim pociągnięcia pędzla, co działa na mnie jak płachta na byka. Dlatego dołożyłam mu gąbką trzecią warstwę likwidując niechciany efekt. 
W ramach ozdabiania mani postanowiłam wykorzystać folię transparentną, którą kupiłam wieki temu na Dollar Nail Art. Ambitnie porwałam się na zawijaski malowane specjalnym klejem do folii i odciśnięcie na niej złotej folii. Niestety nie bardzo mogłam się z klejem dogadać i zawijaski wyszły mniej precyzyjnie niż planowałam. Żeby było ciekawiej powiem Wam, że mam dwa kleje, na oko takie same, kupione mniej więcej w tym samym czasie. Klej z Dollar Nail Art jest dzisiaj bardzo rzadki, natomiast klej z Dobrarada zdecydowanie zgluciał. W każdym razie z żadnym dogadać się nie mogłam ;) Folię utrwaliłam oczywiście topem.







 Zdjęcia w słońcu 


23 komentarze:

  1. Ostatnio też mam tak, że patrzę na te wszystkie lakiery i nie mam pojęcia jaki wybrać :P
    A te zawijaski ślicznie wyszły :) Sam lakier bazowy nie bardzo przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie, bo za turkusowymi tonami nie przepadam, ale na żywo na szczęście wyglądał lepiej ;)

      Usuń
  2. Jak tam czytam o tych foliach i klejach to myślę, że chyba prościej by było to po prostu namalować od ręki :) Ale złotko niewątpliwie urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby prościej, gdybym miała złotą farbę dającą taki efekt ;)

      Usuń
  3. wspaniale :) jak zawsze coś oryginalnego i eleganckiego

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wpadłabym na odbijanie wzorów z folii, złoto jako dodatek uwielbiam i w takim wydaniu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś już folią robiłam cętki, więc to dla mnie nie pierwszyzna ;)

      Usuń
  5. do folii potrzebuję topu na bazie wody, znasz jakiś? bazę wodną Gosha już znalazłam, ale top?? O.O
    zawijasy wyglądają jak naklejki, nie ma co marudzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że też Lucy oglądałaś XD
      Nie znam takiego topu. Jeden widziałam na ebay'u ale nie mogę się zdecydować czy kupować. Może weź bazę wodną i użyj jej jak topa?

      Usuń
  6. Kolorystyka nie moja, ale jestem pod wrażeniem precyzji wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są.
    A ja - ostatnio miałam zawijasy w wersji prostej ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *tj. niezawiniętej ;P

      Usuń
    2. Bo tylko Ty umiesz wyprostować zawijasy :D

      Usuń
  8. Chciałabyś może pokazać nam jak wygląda twoja kolekcja? Tzn. jak przechowujesz lakiery itd. Bardzo jestem ciekawa jak wygląda 785 lakierów w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od roku planuję takiego posta i jakoś nie mogę się wziąć za fotografowanie ^^"

      Usuń
  9. Piękny kolor i śliczne zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie. Wzorek cudowny, a turkus ze złotem stanowi świetny duet.

    OdpowiedzUsuń
  11. to połączenie kolorów wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.