niedziela, 18 maja 2014

62 + 64

Dzisiaj przyszłam do Was z recenzją dwóch nowych kolorów z serii Rich Color od Golden Rose.


W sklepie internetowym Golden Rose lakiery z tej serii kosztują 6,90 zł za butelkę o pojemności 10,5 ml.


Doszłam do wniosku, że Golden Rose Rich Color 62 (niebieski) i Golden Rose Rich Color 64 (różowy) świetnie do siebie pasują, więc postanowiłam zrobić przy ich pomocy kolorowy wiosenny mani. Oba lakiery mają dobre krycie (niebieski trochę lepsze) i dwie warstwy wystarczyły do idealnego pomalowania paznokci. Przy malowaniu nie sprawiały żadnych problemów. Schnięcie o ile pamiętam w normie. Przy okazji postanowiłam sprawdzić jak niebieski 62 sprawdza się w stemplowaniu. Poszło mu nieźle. Kwiatowy wzór pochodzi z płytki MoYou Suki Collection - 02. Mani oczywiście utrwaliłam topem. W takiej postaci nosiłam go standardowo trzy dni (rzadko wytrzymuję dłużej ;p), w tym czasie zaobserwowałam jedynie starte końcówki.
Tym razem nie bardzo umiałam dogadać się z aparatem. Na żywo lakiery mają wyraźniejsze kolory, a w różu można dostrzec brzoskwiniowe tony. Mam nadzieję, że jednak na Waszych monitorach wygląda to lepiej niż na moim ;)








40 komentarzy:

  1. Paznokcie cudowne! Mam lakier 62, ale po tym poście biegnę po 64, jest przecudny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie 64 byłby odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie razem wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma ich w mojej kolekcji ale to się zmieni bo są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na manicure. Bardzo efektownie wygląda ten niebieski kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie razem wyglądają. Fajny stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zestawienie. Ja ostatnio choruję na punkcie lakierów GR szczególnie serii Rich Color, Color Expert i Selective :)
    Cudnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, że chorujesz, to to fajne lakiery w przyzwoitej cenie i dużej gamie kolorystycznej :)

      Usuń
  8. oba kolory ładne :) muszę w końcu kupić jakiś lakier z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  9. brzoskwinka mi się baaardzo podoba! :) A ogólnie całość wyszła cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolorki :) Bardzo fajnie razem wyglądają.
    Trzeba się będzie wybrać do GR i zakupić jakiś lakier z tej serii, bo żadnego nie mam a takie kolorki maja ładne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sam łososiowy kolor jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna ta lekcja matematyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez chwilę nie wiedziałam o co chodzi z tą lekcją XD

      Usuń
  13. piękne oba :) muszę przejrzeć nowości lakierowe w GR :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta brzoskwinia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem sympatyczny duecik..

    OdpowiedzUsuń
  16. wow fajne kolorki i kwiatuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam połączenia niby to kontrastujących ze sobą kolorków :) PS. też rzadko kiedy wytrzymam ponad 3 dni w mani :D szybko mi się nudzi i chcę następne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im ładniejszy mani zrobię, tym bardziej się nakręcam na robienie następnego i chcę szybko zmieniać ;)

      Usuń
  18. wow! wow! jakie ładne kolory :D i pazurki kwadratowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo kwadratowe, moje paznokcie nie lubią tego kształtu ^^"

      Usuń
  19. Jaki słodki manicure ;) Ten błękit jest powalający!

    OdpowiedzUsuń
  20. a mi się nie podoba połączenie tych lakierów, tzn. dla mnie róż i niebieski w jednym momencie na pazurkach to za dużo bo za oboma tymi kolorami nie przepadam :)
    a kwiatki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MI tylko róże przeszkadzają (oprócz neonowych), więc z niebieskim mogę przeżyć ;)

      Usuń
  21. U mnie ten róż jest nawet bardziej brzoskwiniowy niż różowy na tych zbliżeniach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Twój monitor chyba przekręca w drugą stronę niż mój ;)

      Usuń
  22. Uwielbiam lakiery GR z serii Rich Color! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. niebieski jest cudowny! a w duecie z różem wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kolory, kwiatki świetnie łączą ze sobą te dwa kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie razem wyglądają :)
    Zmieniłaś kształt paznokci czy mi się wydaje ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam, ale tylko na kilka tygodni, bo moje paznokcie nie lubią być kwadratowe ^^"

      Usuń
  26. trzeba przyznać, że choć mało odkrywcze te kolory wypuścili, to i tak bardzo ładne :) podoba mi się i 64 :]

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie połączyłaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.