niedziela, 11 maja 2014

Golden Rose Rich Color 66

Niech ktoś mi powie jakim cudem jest już 11 maja O.o Po raz kolejny nie ogarniam, na blogu przestoje, a półki pełne rzeczy czekających na recenzje. Ale nie narzekam przynajmniej na nudę ;)


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jeden z nowych kolorów serii Golden Rose Rich Color, czyli numer 66. W sklepie internetowym Golden Rose lakiery z tej serii kosztują 6,90 zł za butelkę o pojemności 10,5 ml.

Golden Rose Rich Color 66 to lakier bardzo transparentny, po nałożeniu trzech warstw końcówki paznokci są nadal widoczne. Dlatego postanowiłam zrobić przy jego pomocy mój pierwszy w życiu french, który zaczęłam od pomalowania końcówek paznokci białym lakierem (nie pamiętam już którym). Na tak przygotowane paznokcie nałożyłam Golden Rose Rich Color 66. Na ładnej i równej płytce dwie warstwy tego lakieru powinny dać piękny lekko transparentny kolor. Niestety moje paznokcie są obecnie odbarwione i po dwóch warstwach ciągle było widać granicę kolorów, dlatego musiałam dołożyć trzecią warstwę. Lakier przy malowaniu nie sprawiał mi żadnych problemów, nie robił smug, a gruby pędzelek ładnie rozkładał go na płytce. Schnięcie lakieru jest niezłe, ale przy trzech warstwach trzeba trochę poczekać na porządne utwardzenie. 
Lakier aż się prosił o jakieś piękne kwiaty, więc bez większego zastanowienia sięgnęłam po farby akrylowe. Mam nadzieję, że wybaczycie brak "gołego" swatcha ;)
Mimo, że nie lubię na sobie różu (wyjątek robię dla neonów), to ten lakier mi się podoba i nie mam zamiaru wyrzucić go za drzwi ;p













49 komentarzy:

  1. Dla takiego frencha jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale boskie mani..no taki french to ja rozumiem :) Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobienie, chciałabym umieć takie robić. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty chyba jesteś oburęczna... :D zazdroszczę :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo miałam napisać! Wzorki kwiatowe na obu rękach idealne! :)

      Usuń
    2. Średnio oburęczna i tylko do malowania paznokci się tak wyćwiczyłam ;) Jednak jest cała masa wzorów, których lewą ręką nie ruszę ;p

      Usuń
  5. O mamo <3 pięknie Ci to wyszło!!

    OdpowiedzUsuń
  6. rozkochałaś mnie tym mani do szaleństwa :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te lakiery mają niesamowite kolory. Jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna długość paznokci, piękny frenczyk, piękne kwiaty, piękny kolor :)
    ja niestety 66 nie przetestuję - brak w nim pędzelka :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to tam? Całkiem nie dali? O.o

      Usuń
    2. była nakrętka, której brak na końcu włosia :) zmieniłam już na pędzelek z Kwika, delikatnie za długi, ale maluje :)

      Usuń
  9. coś pięknego, szczęka opada *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają jak wodne naklejki! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to samo pomyślałam!

      Hatsu masz niesamowicie zdolne łapki!

      Usuń
  11. Cudne kwiaty!!!! Perfekcyjnie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem. Całość jest idealna:D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ! co za zdobienie i co za talent !:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jakie te kwiatki sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. zmartwiłaś mnie tym, że to transparentny lakier, ostatnio go zakupiłam i wiem że się go nie dotknę przez to... no chyba że french :D
    kwiaty są piękne <3 niesamowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie ci to wyszło - co zrobić, żeby farby akrylowe siedziały na paznokciach porządnie? gdy próbuję namalować coś, farba przez sekundę leży tam, gdzie ją położyłam, a robi się z tego niekształtna plamka zamiast pieczołowicie namalowanego listeczka. w czym może być problem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj malować na paznokciach pociągniętych lakierem matującym, farby powinny lepiej przylegać. Jeżeli to nie pomoże, to pewnie farby są zbyt rozwodnione.

      Usuń
    2. też już myślałam o matującym bazowym, dzięki za sugestie, wykorzystam następnym razem, bo twoje posty bywają inspirujące :)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że pomoże :)

      Usuń
  17. przepiękne paznokcie, genialnie ozdobione, zdjęcia zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne! :)
    Lakier nie wpadł mi w oko niestety, wolę te kryjące :)
    Jak będę miała więcej czasu zabieram się za kwiatki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdobienie! Jestem zachwycona tymi kwiatami :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudowne kwiaty, rękę dałabym sobie uciąć, że to naklejki wodne! :O Spróbuję takie sobie zrobić, ale wyczuwam, że w moim wykonaniu będzie to jedna wielka katastrofa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spróbujesz, nie dowiesz się co wyjdzie ;) Poza tym wychodzę z założenia, że im częściej się próbuje, tym lepiej wychodzi ;>

      Usuń
  21. jej jak mozna tak umiec malować paznokcie??? :D chodzi mi oczywiscie o kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mani piękne, wiadomo ;) Ale widzę też nowy kształt paznokci - dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  23. oooo oooo oooo to jest cuuudo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdrość mnie zeżarła właśnie!:P Dziś pomalowałam nim paznokcie i zastanawiam się jakby go tu przyozdobić- no ale takich pięknych kwiatków to ja zrobić nie umiem:/ I to jeszcze na obu dłoniach... Bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. zdolniacha! ;P zazdroszczę umiejętności malowania lewą ręką :D

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne kwiatuszki, chylę czoło dla Twojego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze bosko.. Za każdym razem jestem pod wrażeniem techniki i tego jak realne są te twoje malowidła.. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O jeeeny jakie piękne!! :D jestem zachwycona! inspirowane pracą Robin Moses? Widziałam ostatnio u niej podobne, ale nawet jeśli to Twoje i tak są ładniejsze :D Niesamowite! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w jakimś stopniu zainspirowane jej pracami :) U niej co jakiś czas tego typu ozdobienia na frenchach się pojawiają :>

      Usuń
  29. A ja myślałam, ze to naklejki! Jesteś mistrzem! *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. jak nie lubię frencha to tak ten mogłabym nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Łał szczęka mi opadła - cudowne zdobienie :) Jak na płótnie malarza :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.