wtorek, 27 maja 2014

Golden Rose Rich Color 68

Dzisiaj ostatni z nowych wiosenno-letnich kolorów serii Rich Color od Golden Rose, które dostałam do testowania (wreszcie ;p). Tym razem błękitny Golden Rose Rich Color 68


W sklepie internetowym Golden Rose lakiery z tej serii kosztują 6,90 zł za butelkę o pojemności 10,5 ml.

Golden Rose Rich Color 68 to lakier, który przy malowaniu nie sprawiał mi żadnych problemów. Pełne krycie uzyskałam przy dwóch warstwach. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to utwardzanie, z tym trochę nie bardzo. Ale się nie czepiam, bo mam Poshe, z którym prawie każdy lakier schnie i utwardza się w tempie dostosowanym do moich potrzeb ;p Na zdjęciach Rich Color 68 właśnie z warstwą Poshe.



Żeby było co oglądać po dniu noszenia lakieru solo postanowiłam coś domalować. Zdecydowałam się na saran wrap z użyciem lakieru Golden Rose Paris 136. Na takim tle farbą akrylową wymalowałam trójkątne zawijasy (o ile zawijasy mogą być trójkątne ;p), które utrwaliłam bezbarwnym topem. Okazało się, że Golden Rose Rich Color 68 jest strasznie wytrzymałym lakierem. Przeżył na paznokciach 5 dni ledwo co starty na końcówkach, podczas gdy dodatkowo ozdobione paznokcie starły się całkiem mocno (tak to już jest z wieloma warstwami).  Zdjęcia poniżej robiłam dopiero po kilku dniach noszenia mani, więc można sobie porównać poziom starcia ;)





Przy okazji zmywania okazało się, że "błękitek" schodzi z paznokci idealnie. Nie dosyć, że nic nie odbarwił, to jeszcze lekko odmoczony ścierał się jednym pociągnięciem. To lubię ;)

19 komentarzy:

  1. świetny kolor i bardzo fajnie go urozmaiciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 9 kolorów z tej serii. Nie skusilam sie tylko na 66 :) ale teraz sa tez nowe kolory od 71 w gore :) no i kupiłam jesCze 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, nie jest niespotykany ale ładny, taki podstawowy:). Z ozdobionym serdecznym wygląda jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kolor i bardzo zazdroszczę paznokci, są idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te trójkąciki ;) muszę kiedyś spróbować zrobić coś takiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolor jest boski! Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ładny ten błękit :) Jednak tym zdobieniem jakoś średnio mi się widzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolorek;) efekt końcowy i bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Mam jeden niebieski kolor z tej serii z GR ale inny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny ;) Podoba mi się kolor tego lakieru z Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny odcień :) Lubię te lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolor, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten wzorek robi imponujące wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda, są wytrzymałe :) Ja już z pastelowych kolorków z wiosennej kolekcji pokazywałam 4, a ten niebieski jeszcze czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.