sobota, 10 maja 2014

Kocie naklejki z Born Pretty Store

Przychodzę do Was dzisiaj z recenzją naklejek całopaznokciowych z Born Pretty Store. Ostatnio przez Ali znikła mi niechęć do takich wynalazków. Postanowiłam zatem sprawdzić jak sprawiają się w akcji urocze kociaki, które możecie znaleźć TUTAJ. Kosztują 2,38$, czyli na nasze jakieś 8 zł. 


Naklejki z wyglądu przypominają mi te dobre, które dostałam od Ali. W opakowaniu znajduje się 14 naklejek, po 7 na każdą dłoń, czyli mamy dwie w zapasie. Każda z 7 naklejek ma inną szerokość, więc z tym zapasem to nie do końca się się sprawdzi, bo przecież nie muszą pasować na paznokcie ;p 


Naklejki są zabezpieczone z wierzchu folią, więc zanim zaczniemy ich montowanie (tudzież przycinanie do kształtu paznokci) należy ją usunąć. Po usunięciu folii łatwiej naklejki przymierzyć do paznokci. Oczywiście należy to zrobić przed odklejeniem naklejek, które są bardzo miękkie i przyczepiają się do wszystkiego, a do tego łatwo się naciągają. Naklejka rozciągnięta zbyt mocno potrafi się rozerwać, a nawet jak się nie rozerwie, to farba może się rozejść. Mimo, że byłam ostrożna, to i tak udało mi się trochę je uszkodzić przy odklejaniu i przyklejaniu w dobre miejsce. Jest to trochę irytujące ale da się opanować. 

Instrukcja montowania i ściągania

Zamontowane naklejki pociągnęłam warstwą bezbarwnego topu. Zdjęcia robiłam po całym dniu pracy i widać, że końcówki trochę się starły. Na żywo nie rzucało się to za bardzo w oczy, ale i tak żałowałam, że przyklejałam naklejki na paznokcie zabezpieczone bezbarwną bazą, zamiast na odpowiednio dobrane kolory.
Mimo małych psikusów naklejki mi się podobają. Nie stosowałabym ich za często, ale jest to miła odmiana od zwykłego mani. Zwłaszcza, że ich nałożenie zajmuje mniej czasu niż zrobienie paznokci ozdobionych ręcznie malowanym wzorkiem ;)











Nie zapomnijcie, że cały czas działa kod rabatowy na zniżkę przy zakupach w sklepie Born Pretty Store. Szczególnie polecam dział Nail Art, którego dokładne przejrzenie zajmuje godziny ;) Ale kod działa na wszystkie towary w tym sklepie (te, których ceny nie są obniżone). Przy zakupach wystarczy w odpowiednie okienko wpisać GHIQ10, by otrzymać 10% rabat.


23 komentarze:

  1. jakie cudowne! słodkie a jednocześnie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich naklejek, ale te wyglądają niezwykle uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodkie te naklejkowe kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super! szkoda, ze nie mozna tak o wejsc do drogerii i sobie je kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne naklejki i super leżą na Twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. IDEALNIE JE DOPASOWAŁAŚ/DOCIĘŁAŚ.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi jakoś nie przypadły do gustu ;) No nie podoba mi się :P Chyba ten kocurek na kciuku jest najfajniejszy - gdybym miała wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają zaskakująco dobrze :O

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kociaki!:) super te naklejki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak one fajnie wyglądają :) Ja mam jedne naklejki na paznokcie, ale boję się ich użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie ładnie to wygląda, koteczki są po prostu urocze :) Do pełni kociego szczęścia brakuje tylko Zuzi na zdjęciach :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za naklejkami cało paznokciowymi, ale tym z kociakami chyba bym się nie oparła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja myślałam że to malowane kociaki ;) fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. coś cudownego stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.