piątek, 23 maja 2014

Stemple z płytką z Born Pretty Store

Chyba nie muszę mówić, że lubię czasem ostemplować sobie paznokcie ;) A płytek do stempli nigdy za wiele (podobnie jak lakierów). Dlatego postanowiłam skorzystać z okazji i sprawdzić jak spisują się płytki ze sklepu Born Pretty Store. Miałam problem ze zdecydowaniem się na konkretną sztukę, ale w końcu padło na TEN egzemplarz (głównie przez wzór, który dzisiaj Wam pokazuję). Standardowo kosztuje 2,99$, ale teraz ma cenę obniżoną do 1,99$.


Nie mam pojęcia jaka firma stoi za tą płytką, jedyne co jestem w stanie odczytać w jej oznaczeniach to QA77. Sama płytka nie różni się specjalnie rozmiarem od okrągłych płytek innych firm (Konad, Bundle Monster czy Pueen). Wzory na tej konkretnej są spore, większość jest trochę dłuższa niż moje niekrótkie paznokcie. 


Płytka jest zabezpieczona z góry i z dołu niebieską folią, która stawia lekki opór przy ściąganiu. Usunęłam tylko górną folię, bo nie widzę powodów, żeby pozbywać się tej dolnej. Mam wrażenie, że dzięki temu krawędzie płytki mają łagodniejsze brzegi. 


Po ściągnięciu folii okazało się, że płytka jest lekko porysowana, ale w stemplowaniu totalnie to nie przeszkadza. Do próbnego mani postanowiłam wykorzystać część długiego wzoru, który widzicie na górze. Przy okazji postanowiłam potrenować celowanie wzorem w wyznaczone miejsce ;) Jako tło postanowiłam użyć dosyć nietypowego jak dla mnie koloru, czyli brązu Color Alike 10 Moonlight Shadow. Do pełnego krycia wystarczyły mu dwie warstwy. Żeby przyspieszyć dołożyłam mu warstwę Poshe. Stemple odbijałam oczywiście na utwardzony lakier, a na zakończenie utrwaliłam topem. Użyłam do tego lakieru China Glaze Robotika z kolekcji Khrome. Płytka podczas pracy nie sprawiała żadnych problemów. Lakier ładnie przenosił się na stempel, a później wyraźnie odbijał na paznokciach. Czego chcieć więcej? Ogólnie jestem na tak dla tych płytek i pewnie skusiłabym się jeszcze na jakieś gdyby pojawiły się ciekawe i oryginalne wzory.










Nie zapomnijcie, że cały czas działa kod rabatowy na zniżkę przy zakupach w sklepie Born Pretty Store. Szczególnie polecam dział Nail Art, którego dokładne przejrzenie zajmuje godziny ;) Ale kod działa na wszystkie towary w tym sklepie (te, których ceny nie są obniżone). Przy zakupach wystarczy w odpowiednie okienko wpisać GHIQ10, by otrzymać 10% rabat.

42 komentarze:

  1. Ale pięknie to wygląda, bardzo elegancko! Nie wpadłabym chyba na umieszczenie wzorku w tym miejscu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się jeszcze nad umieszczenie tego fragmentu na środku, a reszty tego wzoru na paznokciach sąsiadujących. Też mogłoby być ciekawie :>

      Usuń
  2. jesteś genialna <3 za każdym razem gdy widzę, że dodałaś nowego posta wiem, że muszę przygotować się na cudo :D
    Uwielbiam Cię, jesteś moją Boginią !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Cię za ten komentarz <33333

      Usuń
  3. Płytka fantastyczna. Ja niestety mam problem z moim scraperem, który rysuje każdą płytkę :( Nie przeszkadza to wprawdzie w przenoszeniu wzorów, ale wkurza estetycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc scrapa wcale nie używam, zamiast tego mam starą laminowaną kartę, która działa i nic nie rysuje :)

      Usuń
  4. Ale piękny mani, jak zawsze dobrałaś idealne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zwykle nad kolorami często się najbardziej biedzę ;)

      Usuń
  5. ale piękny ten wzór, który wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś dokładnie ten motyw, który i ja bym wykorzystała [ta-cy sa-mi aścianamiędzynami - tralalala]. Zgadzam się z Kleo, u Ciebie dobór kolorów zawsze jest niebanalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, z ust artysty-plastyka to komplement <3
      No chyba, że w ten zawoalowany sposób chciałaś wbić szpilę... pod paznokieć ;p

      Usuń
  7. Przepiękne paznokcie, ja również jestem zachwycona ich kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A spodziewałam się raczej, że brązy ludziom do gustu nie przypadną ;)

      Usuń
  8. piękna płytka i jeszcze jej sama nie widziałam :) oj na dziale nail art. sporo upływa czasu sama coś wiem o tym :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancki mani, szkoda ze wzory są takie wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takimi wzorami trudno wycyrklować, żeby każdemu pasowało. Dlatego najbardziej lubię całopaznokciowe :)

      Usuń
  10. Podoba mi się :-D Największe moje zdziwienie było gdy po jakimś czasie kapnęłam się, że na tej płytce jest Bambi! Gdy ją brałam ,,widziałam" same liściasto/floralne wzory :-/ Ślepa jestem jak nic...

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie to wygląda :)
    Piękny manicure.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło bardzo elegancko. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne połączenie kolorów, a wzorek piękny

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne wzorki ma ta płytka :) Zawsze patrząc na płytkę widzę kilka fajnych i kilka, które mi się nie podobają, a tu wszystkie trafiają w mój gust.
    No i bardzo ładne mani z tym wzorkiem zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie do końca jestem tą płytką zachwycona, ale najbardziej mi się spodobała z tych, które miałam do wyboru ;)

      Usuń
  15. Brązy to nie moje kolory, podobnie jak pomarańcze (no chyba, że neony ^^), ale celowanie zaliczyłaś celująco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z turkusami i różami (chyba, że neony ;>), ale to pewnie już wiesz, bo często o tym wspominam ;)

      Usuń
    2. Coś mi o tym wiadomo ^^ a dasz wiarę, że kupiłam lakier piórkowy? JA! O.o

      Usuń
    3. Matko Buzka, świat się kończy! Tylko patrzeć jak Ziemia przestanie się obracać! :O

      Usuń
  16. Sliczna ta plytka, a szczegolnie wzor z sarenka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka "inna" niż wszystkie ;) Sarenkę trzeba będzie kiedyś spróbować, może wyjść uroczo ;>

      Usuń
    2. Ja dopiero na Twoich zdjęciach ją zauważyłam. Wcześniej, przeglądając płytki na BPS w ogóle nie zwróciłam na nią uwagi:P

      Usuń
  17. Bardzo eleganckie mani. Ja też ostatnio zachwycam się stemplami.
    Zapraszam do siebie: http://pazurkiiinnebzdurki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda bajecznie, wzorek świetny i kolory idealnie zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny i elegancki efekt

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny! Kojarzy mi się z jakimiś księżnymi i bogatymi rodami :) Sama kiedyś próbowałam swoich poczynań ze stemelkowaniem niestety nijak mi nie wychodziło. Może winny był mój nieprofesjonalny sprzęt, bo na pierwszy raz szkoda było mi pieniędzy jednak może dziś znów spróbuję. Stałaś się dla mnie inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie, delikatnie i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam jak łączysz kolory i wykończenia przy stemplowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam te kanciaste płytki BPS - mają cudowne wzory :D A Ty stworzyłaś bardzo eteryczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.