wtorek, 10 czerwca 2014

Elfie kubraczki

Dwie warstwy Orly Dare To Bare z kolekcji Blush. Warstwa Poshe. Warstwa matowego topu, żeby się farby lepiej trzymały. Zielone plamy wykonane metodą one stroke przy użyciu dwóch odcieni zielonej farby akrylowej. Dziurki i sznurki wymalowane czarną i białą farbą akrylową. Na zielonej części warstwa ozdobnego topu z drobinkami, niestety nie zanotowałam, który to był. Całość utrwalona bezbarwnym topem. I to by był cały mani ;p
Edit: Top z drobinkami to Sparkle Gold, który kupiłam dawno temu na dobrarada.com.pl.








Jak pewnie niektórzy się domyślili mani został zainspirowany przez film z kanału Tartofraises nail art.

24 komentarze:

  1. Jak zwykle mistrzowskie wykonanie! :) świetnie wyglądają te "kubraczki" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mani i perfekcyjne wykonanie! Jestem pod wielkim wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper to wygląda :) Świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ... cudowne są te pazurki! *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Byłyby idealne na dzień św Patryka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry wieczór :) Przychodzę po prośbie. Czy można by było zamówić mani z motywem Maleficent? Wiem, że umiesz :)
    Dziękuję i będę czekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry dzień ;)
      W jakim sensie z motywem Maleficent? Z twarzą z kreskówki? Czy może jak ostatnio gdzieś widziałam z samymi rogami? A może konkretnie z paznokciami Angeliny, które w filmie miała? ;)

      Usuń
    2. Pozostawiam to Twojej inwencji :). Czekam ....
      Zaraz ruszam do kina :)

      Usuń
  7. bardzo fajne i naprawdę przypomina ubrania dla kobiet elfów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne wykonanie, bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A przecudne, totalnie moje klimaty. Też takie chcę! *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten motyw.. Z resztą Tartofraises i jej filmiki są genialne.. ma dziewczyna nie tylko talent ale i genialne pomysły..
    A twoje mani wyszło cudnie.. Żeby nie powiedzieć, że ładniej niż oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wielkim wrażeniem, ten wzorek i samo odwzorowanie (też ją uwielbiam!) jest po prostu genialne... Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wdzięcznie to wygląda :)

    Jeśli miałabyś czas i ochotę to zapraszam na mojego nowego bloga. Powolutku się rozkręcam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne i jakie staranne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.