środa, 11 czerwca 2014

Golden Rose Color Expert 48

Nie da się ukryć, że dzisiaj pokażę Wam jeden z kolorów, których na sobie nie lubię ;p Mam nadzieję, że chociaż Wam przypadnie do gustu ;)


Golden Rose Color Expert 48 nie różni się od większości lakierów Golden Rose. Ma niezłe krycie i na zdjęciach widać efekt po nałożeniu dwóch warstw. Prawdę mówiąc po zrobieniu mani i dokładnemu przyjrzeniu się paznokciom doszłam do wniosku, że trzecia warstwa by nie zawadziła, ale delikatne prześwity, które widziałam na zdjęciach nie rzucają się w oczy. Malowanie tym lakierem nie sprawiło mi problemów, chociaż przy skórkach musiałam się bardziej postarać. Schnięcia nie sprawdzałam, bo jak już wspominałam niedawno czasu mam mało i Poshe to mój najlepszy przyjaciel. Za to postanowiłam dołożyć stemple na dwóch paznokciach, bo w końcu paznokcie bez wzorów są jakieś "nie moje" ;p Do stemplowania użyłam białego lakieru Konad (nie spisał się najlepiej) i wzoru z płytki MoYou Suki Collection - 05. Utrwaliłam je oczywiście topem.
Ten mani o dziwo nosiłam jakieś 4 dni. W tym czasie zauważyłam jedynie starte końcówki, żadnych nadprogramowych ubytków.





Lakiery Golden Rose z serii Color Expert sklepie internetowym Golden Rose kosztują 5,90 zł za butelkę o pojemności 10,2 ml

30 komentarzy:

  1. a ja własnie lubię taki kolor na pazurkach :) na pierwszy rzut oka na buteleczkę wydaje się taki barbie'owy, ale na paznokciach wygląda extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny ten kolor! całość bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię takie róże na paznokciach :)
    dłonie wyglądają w takich kolorach jakoś tak 'schludnie' :)
    jak nie mam czasu to właśnie takimi kolorami maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mani!!! ja też nie lubię takiego koloru na swoich paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo elegancko :) podoba mi się :)
    dziewczęco i skromnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo cukierkowy kolorek (również za takim u siebie nie przepadam) ale dzięki dodaniu białych stempli byłabym gotowa z radością go nosić na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona! Kolorem, wzorem, całością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cukierkowy róż to w sumie też nie mój klimat, jednak mam w swojej kolekcji kilka odcieni, w których dobrze się czuje. Dobrze, że dodałaś do tego mani coś swojego :)

    Jeśli miałabyś czas i ochotę to zapraszam na mojego nowego bloga. Powolutku się rozkręcam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek taki jaki szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny odcień różu, a wzorek pasuje :) wczoraj go miałam na jednym paznokciu, nie dziwne, że mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pościelowo ;) mi tam się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega dziewczęce i słodkie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że pokazałaś zdjęcia, bo właśnie planuję go zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne ;) aż napatrzec sie nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. odcień doskonały, chyba czegoś takiego mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurczę, a ja właśnie lubię takie pudrowe róże :D Ale wzoreczek pasuje idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie delikatne, pastelowe zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pastel i koronki - wszystko idealnie współgra. Zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam taki róż, podobny mam z serii Rich Color. Co do Color Expert, mam miętowy i niebieski i jakościowo są w porządku. Śliczne paznokcie masz <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.