wtorek, 3 czerwca 2014

Golden Rose Color Expert 54

Nie da się ukryć, że Golden Rose od paru(nastu) ładnych miesięcy szaleje z nowościami. Co chwila to nowe kolory lub całe serie. Można się pogubić i nie nadążyć z kupowaniem ;) 

Od kilku tygodni do kupienia jest seria pt. Color Expert, której butelki od razu przywodzą na myśl starą wersję Essence Colour&Go. Mi to podobieństwo wcale nie przeszkadza, bo buteleczki ładnie wyglądają w helmerze, a dzięki kolorowym nakrętkom bez problemu można znaleźć wybrany kolor w szufladzie. Seria zawiera (bagatela) 60 odcieni, więc każdy może znaleźć coś dla siebie. A do tego butelka o pojemności 10,2 ml  w sklepie internetowym Golden Rose kosztuje 5,90 zł. 


Dzisiaj pokażę Wam jak prezentuje się Golden Rose Color Expert 54. Tzn. będę usiłowała pokazać, bo nie mam pojęcia co zobaczycie na monitorach. Kolor tego lakieru jest trudny do uchwycenia, chociaż może się wydawać mało oryginalny. Niby jest to czerwień, ale często wygląda jak pomarańcz, a czasem jak koral czy może jeszcze coś innego. Przez ten lakier tracę ostatki wiary, że potrafię rozpoznawać kolory ;P Na szczęście maluje się nim bez problemów. Pędzelek w tej serii jest chyba minimalnie węższy niż w serii Rich Color, ale głowy za to nie dam. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Schnięcia nie sprawdzałam, bo czasu ostatnio mam jak na lekarstwo ;p 



Taki mocny kolor aż się prosił o kontrastujący wzór. Dodałam więc maziaje i kropki wykonane przy pomocy białej farby akrylowej, którą utrwaliłam oczywiście bezbarwnym topem ;)








Ten mani nosiłam przez 3-4 dni. W tym czasie nie zauważyłam żadnych odprysków, jedyny ślad "używania" to starte końcówki.

25 komentarzy:

  1. Kolor jest bardzo interesujący, a maziaje mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny czerwień :) a zdobienie końcowe piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet na takie piękny kolor musiała jakieś zawijasy powciskać, przedobrzyłaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro wiesz, że u mnie zawsze wzorki, a Ty ich nie lubisz, to po co tu zaglądasz i się denerwujesz? ;p

      Usuń
  4. kolor jest super! dużo dobrego słyszę o tej serii lakierów, chyba się skuszę na jakiś kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystkie są porządnej jakości ;)

      Usuń
  5. Fajny kolor, z wzorkami wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To chyba z jakiejś książki fantasy ;)

      Usuń
  7. Bardzo udane połaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo z tymi mazajami super wyszło

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne zdjęcia, piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor i świetne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna czerwień i ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna baza! a z Twoimi wzorkami wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba dzięki nakrętkom a nie naklejkom :D

    właśnie wrzucam experta też :D a ten mam i jest kjut :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to ktoś te moje wypociny czyta dokładnie? XD

      Kurczaczki chyba na wakacjach zobaczę dopiero co nawrzucałaś ostatnimi czasy ^^"

      Usuń
  14. Pięknie ;) Zawsze do mnie przemawia czerwień i biel na paznokciach. Wspaniały blog, obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że Ci się nie zawiedziesz :]

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.