wtorek, 8 lipca 2014

A co tam nowego w helmerze słychać?

Dzisiaj Wam pokażę lakiery, które przygarnęłam w ostatnich tygodniach. To, że miałam przerwę od blogowania nie znaczy, że odpuściłam kupowanie ;)

Kolejność przypadkowa.


 Dwa glittery Ebalay z serii Styling Nail Color o numerach 005 i 007, które dostałam od Chili
Dziękuję :*

 Models Own - wszystkie pięć lakierów z serii Polish For Tans. Kupione w sklepie MAANI.PL.

Trójeczka O.P.I. z Sheer Tints: 
Don't Violet Me Down, Magentale With Me, I Can Teal You Like Me,
które zawdzięczam Gosi (znanej jako antiii) oraz anielskiej cierpliwości jej lubego. 
Dziękuję :*

Moje Sheer Tints miały jeszcze braciszka.
Ale niestety I’m Never Amberrassed (R.I.P.) nie przetrwał spotkania z Pocztą Polską :(

 Część zakupów ze sklepu Kosmetyki z Ameryki:
O.P.I. ~ Nicki Minaj~ Did It On 'Em
O.P.I. ~Holland~ I Don't Give a Rotterdam!
O.P.I. ~Holland~ Vampsterdam

 Wygrana w konkursie marynarskim antiii, czyli miniaturki lakierów Orly z kolekcji Baked:
Ablaze, Hot Tropics, Saturated (tak naprawdę, to on jest fioletowy ;P).
W zestawie był jeszcze Tropical Pop, ale oddałam go Ali, bo...

...już go mam w wersji dużej ;p
Lakiery przechwycone od antiii:
Orly ~Mega Pixel FX~ Aqua Pixel
Orly ~Baked~ Tropical Pop

A teraz zakupy z colorowo.
 Proszę nie regulować odbiorników, to nie jest czarno-białe zdjęcie ;p
Colour Alike duet Black & Sinner, czyli Black Saint i Sinner Lady.

Cały zestaw Trele Pastele, czyli numery od 510 do 513.

 Seria holo na lato, która o ile się nie mylę nazw własnych jeszcze nie ma.
Numery od 515 do 519.

 Druga część zakupów lakierowych ze sklepu Kosmetyki z Ameryki:
NYC ~ 276 Big City Dazzle
Essie ~Leading Lady~ Leading Lady
Nicole by O.P.I. ~Modern Family~ A Phil's Paradise

 Zakupy z Hebe:
Salon Perfect ~ 308 Moonlight
Misslyn ~Velvet Diamond~ 48
Catrice ~Une, Deux, Trois~ C05 Meet Nudy

Misz-masz, czyli:
Sally Hansen ~Sugar Shimmer~ 07 Taffy Tart dorwany w TK Maxx
Maybelline ~ Forever Strong~ 490 Rose Salsa Hot Salsa z Rossmanna
Golden Rose ~Paris Magic Color~ 349 ze stoiska GR
Claire's ~ White Neons ze sklepu Claire's

KONIEC


27 komentarzy:

  1. świetne nabytki, models own najlepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego :) Ale Models Own i tak najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu Kochana no to poszalałaś :D Modelki wszystkie razem wyglądała świetnie :) Na te nowe holosie z Colour Alike też się zdecydowałam, ale zawiedziona jestem tym żółtkiem, a raczej złotkiem :( Na zdjęciach reklamowych wyglądał zupełnie inaczej i ładniej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie próbowałam, szkoda, że inaczej wygląda :/ No ale takie są uroki zakupów przez neta ;)

      Usuń
  4. Boże ile tego....
    Neony geniaalne...

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny jest z ORLY ten pomarańczowy no i te modelki :D aż mi się serducho ściska z zazdrości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który pomarańczowy? Bo na upartego dwa tak można nazwać ;)

      Usuń
  6. Models Own takie piękne! *.* Czaję się na nie :))
    A pozostałe zdobycze również ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  7. modelki i orly przepiekne! nic tylko malowac ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszalałaś. :) Ja przez ostatnie 2 miesiące kupiłam tylko 4 lakiery i to niskobudżetowe - staram się oszczędzać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież też się staram. Co? Nie widać? XD

      Usuń
  9. WoW ale cudenka! Sama chetnie polowe z nich bym przygarnela, szczegolnie MO

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle nowości, a mnie i tak szkoda tego jednego ;_;

    OdpowiedzUsuń
  11. Neonowe lakiery są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna gromadka :) Szkoda, że ten jeden nie przetrwał...

    Kuszą mnie te neony z MO =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie wiesz gdzie mieszkam ;)

      Usuń
  14. jakieee genialne neonowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O mamo.. Ty to chcesz mnie chyba zabić.. Tyle cudeniek, że nie wiem co podoba mi się najbardziej.. Chyba Modelki.. Tak.. nie mam jeszcze żadnej, ale coś czuję, ze na tę serię będę musiała w końcu zapolować, bo co recenzja to do nich wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy, a te neony z ModelsOwn przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.