poniedziałek, 7 lipca 2014

Ahoj ;)

Najwyższa pora pokazać wam mani, który zmalowałam na marynarski konkurs i antiii parę tygodni temu. Zgarnęłam trzecią nagrodę, więc nie jest źle, ale powiem Wam w zaufaniu: nigdy więcej klimatów morskich na moich paznokciach ;p No chyba, że jakieś morskie głębiny. Ale paski, kotwice, koła ratunkowe i stery to za dużo jak na moją cierpliwość ;)

Niestety sierota jedna nie zrobiłam notatek do mani, więc będę strzelać i udawać, że pamiętam szczegóły ;)
Przede wszystkim przygotowałam sobie tło pod malunki. Część paznokci pomalowałam dwoma warstwami My Secret ~ 148 Mint. Dołożyłam mu gąbką i lakierem Paese 351 ciemniejsze połyskujące gdzieniegdzie złotem plamy, a na zakończenie pociągnęłam jeszcze topem Catrice ~ 50 Glitterazzi. Resztę paznokci pomalowałam na biało dwoma warstwami Diadem ~ 28 Biała kreda (chyba ;p). Gdy biały lakier stał się suchy dołożyłam odręcznie malowane pasy różu: Donegal ~Beauty Shine~ 7138  i granatu: China Glaze ~On Safari~ Man Hunt. Wszystkie paznokcie pociągnęłam topem, żeby się łatwiej malowało.
Następnego dnia zabrałam się za ozdabianie. W ruch poszły farby akrylowe, którymi wymalowałam to co widać na zdjęciach ;) Dodałam jeszcze trochę złotych akcentów przy pomocy lakieru Zoya ~Stunning & Irresistible~ Kerry. Mani utrwaliłam kolejną warstwą topu. 










76 komentarzy:

  1. To co masz na paznokciach to jedno wielkie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja, coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale misternie wykonany manicure, gratuluję cierpliwości i ... wyobraźni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba mieć talent i dużo cierpliwości żeby zmalować takie cuda na paznokciach! Dziwne tylko że trzecie miejsce zajęłaś, a nie pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kolorystyka, świetnie wyglądają :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie marynarki motyw na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię oglądać u kogoś, robienie tych wszystkich pasków wyprowadzało mnie z równowagi ;)

      Usuń
  7. przepiękne zdobienia, gratuluję miejsca na podium ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudeńka! Nic, tylko podziwiać ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne! Niesamowite, każdy paznokieć to dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje zdobienie podobało mi się najbardziej:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdobienie! :) aż mi dech w piersiach zaparło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny marynarski mani! Boskie zdobienie..napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie, tyle motywów tworzy doskonały efekt :) Bajeczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale się musiałaś napracowac rewelacyjne zdobienie! Jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No parę godzin w sumie mi zeszło ^^"

      Usuń
  16. Jak dla mnie mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nieźle się prezentuje takie zdobienie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. wróciła! i to z jakim pazurem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wedle mnie powinnaś być na podium :]
    czuję szwindel nosem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nosem czujesz a nie inną częścią ciała ;)

      Usuń
  20. Na miniaturce byłam pewna, że masz naklejki :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Powinnaś wygrać, Twoje mani jest cudowne, nie przesadzone, ale dużo się dzieje :) No i ta precyzja! Byłam pewna, ze to naklejki!

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastyczne zdobienie, perfekcja w kazdym calu! cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hatsu jak zwykle powalasz.. Bosko wyszło.. Bardzo podoba mi się dodatek różu zamiast klasycznej czerwieni.. Dzięki temu mani jest moim zdaniem ciekawszy i bardziej oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień jak na mój gust przy takim granacie i wzorach za bardzo przyciemniałaby całość, wyjątkowo postawiłam na róż ;)

      Usuń
  24. zatkało mnie. naprawdę. cudo!

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest genialne, nie wiem jak coś takiego można namalować na paznokciach :d.

    OdpowiedzUsuń
  26. ...u mnie na ,,pazurkach" dzisiaj króluje motyw marynarski(paseczki biało- granatowe)...już znalazłam fanów tego trendu, zebrałam komplementy...ale u Ciebie majstersztyk, klasa, świetny pomysł i wykonanie...

    OdpowiedzUsuń
  27. Hah mam to samo co Ty, mi po głowie marynarski mani chodzi od dawna, ale jak tylko myślę o dużej ilości pasków które musiałabym zrobić odkładam mani na później... :P Twoje podoba mi się bardzo szczególnie serdeczny i kciuk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam cały mani zrobić tak jak kciuk i serdeczny, ale wtedy to byłby mani morski, a nie marynarski, więc nie na temat ;)

      Usuń
  28. Zbieram szczękę z podłogi... :P
    Mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż sobie sprawdziłam wyniki i moim zdaniem Twoje zrobienie jest najładniejsze, na pierwsze miejsce, nie na trzecie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.