niedziela, 6 lipca 2014

Golden Rose Color Expert 43

Nie, to nie jest stary post, to całkiem świeży nowy post, z tym, że znowu od Golden Rose i znowu na niebiesko, tylko numerek i odcień są inne ;) Tym razem na tapecie (a raczej na paznokciach) Golden Rose Color Expert 43.


Lakier internetowym sklepie Golden Rose kosztuje 5,90 zł za butelkę o pojemności 10,2 ml.
Malowało się nim bardzo przyjemnie i bez problemów. Do pełnego krycia potrzebował dwóch warstw, nie miałam absolutnie żadnych problemów z prześwitami. Schnięcie przyzwoite. Trwałość chyba niezła, ale co ja tam wiem, skoro często mani zmieniam ;P Nie odbarwił mi paznokci, za co dostaje ode mnie duży plus.



Na deser zdobienie. Tym razem kratka wymalowana białą farbą akrylową i proste kwiatki zrobione akrylem. Całe szczęście zanim zaczęłam nakładać akryl na paznokcie sprawdziłam jego jakość i okazało się, że niektóre kolory są dosyć transparentne. Dlatego nakładałam go na białe plamy w kształcie kwiatów. Paznokcie na koniec oczywiście utrwaliłam topem.









28 komentarzy:

  1. fajny ten GR :) zdobienie cudowne, kwiatuszki boskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myslałam, że Ty gdzieś dorwałas takie fajne naklejki 3D :D Świetnie to wymalowałaś :D Zdobienie bardzo słodkie - czasami lubię takie cukiereczki na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie fajne w malowaniu paznokci, że raz można słodko i uroczo, a następnego dnia yampowo i drapieżnie ;D

      Usuń
  3. ten kolorek od GR bardzo mi się podoba i w końcu też go dopadnę, a zdobienie jest genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor fajny, na zdjęciach prezentuje się mega. Na żywo, jakoś mnie nie powalił:)
    Zdobienie, za to jak zawsze perfekcyjnie wykonane :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladny kolor i sliczne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kolor, poluję na taki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To proponuję zapolować w jakimś stoisku GR ;)

      Usuń
  7. Podoba się mię ten pomyseł!
    Widzę, że w sposób cwany podeszłaś do kwiatuszków, o których myślałam w pierwszym momencie, że są tworem fabrycznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tworów fabrycznych nie stronię ale nie tą razą ;)

      Usuń
  8. ładne pazurki. Gdy już miałam powiedzieć, że niebieski to nie mój kolor na paznokci, to się okazało, że zrobiłaś na nich piękne zdobienia. Choć i tak wolałabym by były bardziej czerwone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, niebieski dla każdego ;)
      Lubię czerwone paznokcie ale zawsze mam problem z ich ozdabianiem. Wychodzi świątecznie, walentynkowo albo wcale nie mam pomysłów ;)

      Usuń
  9. piękne zdjęcia, a paznokcie są wprost cudownie ozdobione.

    OdpowiedzUsuń
  10. aleee zdobienie :OO podoba mi się bardzo:D

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie ;) słodkie zdobienie :D nie wiem czemu, ale na myśl mi przychodzi ogrodniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdobienie! Takie urocze, kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm ciekawi mnie jak ze ściąganiem tych akrylowych kwiatuszków... One się nie 'wtapiają' w paznokieć? wiem, ze pod nimi jest lakier, ale ja ostatnio musiałam dosłownie zdrapywać ćwieki, które były na lakierze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem trochę się wżerają w lakier. Ale chyba do samych paznokci się nie przedarły (3 warstwy lakieru i warstwa farby akrylowej). W każdym razie ściąganie jest nudne. Piłowałam je ile wlezie i dopiero jak już została bardzo cienka warstwa zmywałam paznokcie zmywaczem z acetonem. Obyło się bez uszkodzeń płytki ;)

      Usuń
  14. Piękny odcień, a kwiatki wyglądają fenomenalnie - myślałam, że to gotowe ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.